Oppkast og kvalme

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei folkens! Bare lurte på om det er flere enn meg som fremdeles sliter med mye kvalme og oppkast? Jeg er nå 17+3 og kaster opp både på natten og morningene.. Håper det gir seg snart:-) Jeg savner å være på jobb!! Klem fra meg til alle:-)

Stor klem til deg!

Er over den perioden no, er berre kvalm om morgonen, men går fort over. Håpar du kjem i betre form snart!

Ja, vi er flere...

Jeg kaster opp mye mindre nå som jeg går til akupunktur (fra 10-12 ganger i døgnet til 3-5).

Har et håp om at det skal gå over, men kastet opp flere ganger daglig frem til fødsel med førstemann, så jeg må nok egentlig belage meg på å gjøre det denne gangen også..

God bedring!

Er kvitt det meste av kvalmen, kan bli litt kvalm hvis jeg ikke får i meg mat og drikke. Håper virkelig at du slipper å plages med kvalme i resten av svangerskapet. Sender deg en masse klemmer:)

Jeg sliter veldig mye, så i dag tok jeg telefonen til legen for å spørre om kvalmedempende medisiner. Så i morgen begynner jeg på medisiner og håper virkelig det hjelper!

Var mer plaget sist svangerskap, men da hadde jeg ikke en liten en å ta vare på i tillegg, så da klarte jeg å leve med det...

Håper det blir bedre, vet hvor vondt du har det :(

Ja vi er flere! :)
Tenk av mine siste mnd med barnefri blir tilbrakt sengeliggende og med hodet i en pose eller i do!

Stakkars oss:-( Jeg håper det går over for alle oss uheldige snart!!:-) Er det flere som har måttet sykemld seg pga denne duste kvalmen og oppkastet?

Ninass skrev:
Stakkars oss:-( Jeg håper det går over for alle oss uheldige snart!!:-) Er det flere som har måttet sykemld seg pga denne duste kvalmen og oppkastet?

ja, jeg er fullt sykemeldt. jeg kommer meg hverken på jobb, eller kan gjøre jobben min, så da er valget enkelt.

akupunkturen har hjulpet meg så jeg som regel orker å STÅ istedetfor å sitte når jeg skal dusje, så formen min er mye bedre sånn, men jeg orker ikke å gå og hente posten ennå... :(

Du har det jo ikke noe godt høres det ut som! Jeg sender over masse klemmer:-) Formen min har faktisk blitt bedre!!:-))) Jeg har nå hatt 2 Dager uten oppkast. Håper det vil bli bedre for deg snart også!:-)

Back
Topp