Oppkast, ja takk!!!

Zniri

Elsker forumet
Kjære vene.... Ja det høres teit ut, men jeg er så kvalm og brekker meg uten oppkast! Noen ganger henger jeg over doskåla og ber til guuuud om at det skal komme opp så det letter litt, men nei da.... Kanskje i 10% av tilfellene:/
Med 1. mann kasta jeg opp på morgenen frem til uke 15 og var ferdig med det... Med 2. var jeg uggen i 7 mnd. Jeg tar de 2 svangerskapa igjen any day!!
Men jeg er fin i helgene så da gleder jeg meg enda mer til de enn før:P
Men har ikke vondt i puppene lenger da:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Uffda, det hørtes ikke særlig bra ut :/
Skjønner at det ikke kan være så veldig behagelig ja.
Ble satt ut av overskrifta på tråden, tenkte bare "IKKE ØNSK DEG OPPKAST!!". :p
Håper du slipper at det varer så lenge denne gangen da!!
Jeg hadde håpet på et så godt som symptomfritt svangerskap, men det kan jeg se langt etter foreløbig. :p

Jeg har det på samme måte. Er kvalm hver dag hele dagen. Men kommer ikke noe oppkast!
Er så sinnsykt slitsomt.
Hadde vært deilig (tro det eller ei) å fått det ut til tider...
:(

Stikk fingeren i halsen.
Jeg slet også med veldig kvalme i forrige svangerskap og husker at når eg "lærte" meg og stikke fingeren i halsen så kom det opp og eg var ferdig med det!

Sorry hvis noen synes dette er drøyt å skrive, men jeg var helt i ørska av syk kvalme og med å kaste opp ble man liksom ferdig med det for den dagen :(

Sliter med akkurat det samme selv, hadde heldigvis en fin kveld i går og en fin formiddag i dag. Har begynt med seabands. Vet ikke om det er de jeg kan takke eller at jeg har begynt å spise litt oftere og litt mindre posjoner.

Her sliter jeg med kvalmen :/ men for meg funker det å drikke Nyco Fruktsalt da jeg er kvalm :) Forrige svangerskap slet jeg med brekkninger.. Så skal vel være glad jeg ikke spyr( livredd å spy) :) Masse god bedring! :)

Uffda, det hørtes ikke særlig bra ut :/
Skjønner at det ikke kan være så veldig behagelig ja.
Ble satt ut av overskrifta på tråden, tenkte bare "IKKE ØNSK DEG OPPKAST!!". :p
Håper du slipper at det varer så lenge denne gangen da!!
Jeg hadde håpet på et så godt som symptomfritt svangerskap, men det kan jeg se langt etter foreløbig. :p
Haha ja jeg skjønner reaksjonen:P

Vi får satse på og regne med at alt blir bedre om noen uker:D

Stikk fingeren i halsen.
Jeg slet også med veldig kvalme i forrige svangerskap og husker at når eg "lærte" meg og stikke fingeren i halsen så kom det opp og eg var ferdig med det!

Sorry hvis noen synes dette er drøyt å skrive, men jeg var helt i ørska av syk kvalme og med å kaste opp ble man liksom ferdig med det for den dagen :(
Har tenkt tanken på det med å stikke fingeren i halsen, men aaaah jeg klarer det bare ikke!:(

Veit akkurat hvordan du har det, sliter med det samme selv. Erså slitsomt å være så kvalm, så hadde vært deilig å fått opp litt i allefall:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp