Oppkast i natt....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg var på trening i går, og lillebror fikk litt velling (litt hipp ferdiglaget mme på boks + et par skjeer grøtpulver) hos pappan (han tar ikke flaske, og bruker å ligge endel ved puppen på kvelden, så han trenger noe når jeg er borte) Han gav det med skje, og det ble ikke mye. Vi har gitt dette et par ganger før for å teste, og det har gått bra (men brukte nan ferdig mme da)

Klokken 12 i natt våknet han for mat. Da jeg tok han opp var han helt våt på brystet o_O Jeg tenkte ikke så mye over det annet enn han måtte skifte etter han hadde spist. Jeg la han til brystet, og han spydde umiddelbart! :eek: Masse!! Dette er en unge som aldri gulper engang, så jeg skvatt skikkelig! På tross av dette sugde han seg fast med en gang etterpå (ikke SÅ traumatisk tydeligvis :rolleyes: ) og jeg lot han ligge der selv om jeg, han, dyna og teppet var nedspydd. Da han var ferdig måtte jeg skifte på ALT. Han lå i sengen å pludret fornøyd med pappan sin. Siden han virket OK, tenkte jeg at jeg kunne prøve å gi han litt mer mat. Han prøvde å feste seg på puppen et par ganger, men heiv seg av med et rart uttrykk i ansiktet :confused: Jeg prøvde å reagere, men det var for sent :( Han spydde og brekte seg flere ganger!! :eek: På nytt måtte alt skiftes..... På tross av alt styret OG ingen mat i magen, sovnet han fredelig i slyngevugga si rett etterpå o_OHan ble matet klokken 04 uten tegn til misnøye, og har vært helt fin i dag (iallefall etter jeg fikk vasket av han restene av spylukta :rolleyes:)

Kan han virkelig ha reagert SÅ ille på maten? Han har bare prøvd dette 2-3 ganger før, og aldri Hipp..... Vi får gi han bare Nan mme med skje neste gang, får rent dårlig samvittighet :oops:

Off,stakkars liten:/ Har nan fungert før, så får dere jo gå tilbake til den:)Bra han ikke viser tegn til misnøye iallefall. Litt rart da, smaker den anderledes eller noe da? hmm...

Jeg måtte også skifte på sengen i natt,etter tidens foss av gulp:P:confused:

Back
Topp