OPPKAST ETTER MÅLTID

4blirtil5

Blir kjent med forumet
Min lille prinsesse har kastet opp/kraftig gulp (lukter spy) etter nesten hvert måltid de siste dagene. Allmenntilstanden er helt toppers, blid som en sol dagen lang. Synes detter er litt ekkelt,  i og med at hun nesten hadde sluttet å gulpe. Noen som vet hva det kan komme av? Når bør lege oppsøkes?

Sånn har jeg hatt det leenge og, har mistenkt reflux, men legen har ikke villet henvise meg... brukte gaviscon en stund og nå er han myye bedre... men vet fortsatt ikke hva det er/var... kan være greit å oppsøke lege og bare høre... men når jeg har vært hos lege pga dette så har de ikke gjort annet enn å sjekke crp, sagt han har vært frisk og sendt meg hjem

Offda hørtes ikke noe godt ut. Kaster opp/gulper hun mens hun ligger på magen?? Her gulper hun MASSE hvis jeg legger henne på magen etter at hun har spist. Det lukter også oppkast,hvertfall hvis det er en stund siden hun spiste. Men hvis det er uten at hun får press på magen og det fortsetter, så hadde jeg kanskje bare hørt me legen hva det kan være?!

hmm ja det er vel helst på magen (er jo kun der hun vil være om dagen). men hun hadde nesten sluttet å gulpe, så det kom veldig plutselig. og myye mer enn vanlig.. hun spiser ikke mer (heller mindre) enn vanlig heller.. får nok ta en tlf til legen imorgen. uff, bekymret! takk for svar dere gode mammaer:):)

Back
Topp