Oppkast baby 5 mnd?

Hei
Har en jente på 5 mnd. Hun er en storgulper, og jeg fullammer, men er startet med smaksprøver. Imorres fikk hun 2-3 t skjeer med avokado og bananmos. Hun har siden hun stod opp fra duppen I 15 tida idag sprutgulpet og vært tydelig utilpass. Bleia har vært stort sett tørr siden I 12 tida. Kan det Være den nye maten eller omgangssyke sånn plutselig? Ingen andre som er dårlige. Noen råd?

Vent med smaksprøver til du ser at hun er i bedre form. Har du sjekket om hun reagerer på noe du spiser, hvis du ammer da? Det kan gi mye gulping.

Min blir sånn av sure frukter. Han til å med gulper opp syre. Kanskje hu reagerte på avokado eller banan? Vent noen dager og prøv noe annet som feks grøt. Det hjalp litt på sure oppstøt her. Han gulper mye nå men det er bok fordi han spiser utrolig mye grøt og fått mye nytt i det siste. De kan også gulpe mye hvis de er litt trege i magen. Er det fullt så må det ut ett sted og har lagt merke til på mine to at de gulper ekstra mye hvis de sliter med å få ut både bæsj og promp.

Back
Topp