Opphopning av bursdager i familien - sammentreff

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Må bare fortelle en liten morsomhet :p

Mamma har fire barn. ALLE hadde hun termin med i januar. Kun jeg holdt meg inne så lenge, jeg ble født 5. Så har jeg en bror som har bursdag nyttårsaften, en fjerde juledag, og en i november.

Derfor var ikke desember/januar øverst på ønskelista mi over terminer, siden vi innenfor samme periode også har jul, mannens bursdag, bryllupsdagen og jeg har en søster på pappas side som har bursdag tidligere i desember, i tillegg til at jeg tror det er en fordel på skolen å være født tidlig på året enn sent, uten at det er krise da.

Så når jeg nå har termin i januar, blir det spennende å se hvor det bærer. :) Håper bare spiren ikke kommer før den er klar, for etter å ha prøvd og ventet og ønsket så lenge så driter jeg i om babyen kommer på julaften, bare den kommer! <3

Andre som har noen morsomme sammentreff på bursdager eller slikt å dele?
 
Jeg hører ikke hjemme på dette med dere med termin i januar, men slenger meg med ;) Begge min brødre er født i begynnelsen av januar, og jeg 26. desember. Jeg og ene broren min hadde til og med samme termindato. Nå har broren min fått tre barn, og alle har bursdag i februar. Får se om jeg får mitt første barn i februar (krysser fingrene for det). Er folk produktive bare én tid av året?

Vi kan kanskje skylde på høy produktivitet i påskeferien :D
 
Forresten, kan si det at å være født sent i Desember er ingen ulempe mtp. skolegang. Jeg tenker heller at jeg fikk starte et år tidligere, og har derfor "tjent" et helt år på det :)

Muligens verre for gutter.
 
Forresten, kan si det at å være født sent i Desember er ingen ulempe mtp. skolegang. Jeg tenker heller at jeg fikk starte et år tidligere, og har derfor "tjent" et helt år på det :)

Muligens verre for gutter.

Tror nok det er veldig individuelt, noen barn er jo mer modne, egen erfaring gjør i alle fall at desember ikke stør øverst på lista, men I'll take it. :)
 
Jeg hører ikke hjemme på dette med dere med termin i januar, men slenger meg med ;) Begge min brødre er født i begynnelsen av januar, og jeg 26. desember. Jeg og ene broren min hadde til og med samme termindato. Nå har broren min fått tre barn, og alle har bursdag i februar. Får se om jeg får mitt første barn i februar (krysser fingrene for det). Er folk produktive bare én tid av året?

Vi kan kanskje skylde på høy produktivitet i påskeferien :D

Mamma ble visst anklaget for å være våryr. :p

En av brødrene mine hadde termin på bursdagen min, men han kom 6 uker for tidlig.
 
Jeg er november barn, sammen med farmor, tante, fetter og svigerfar :p i desember så er har svigersøs bursdag, sønnen mi og svogeren min å en inngift onkel ;) jeg ønsker veldig å få planlagt keisersnitt. Da er sannsynligheten stor for at det blir desember baby denne ganga også. Om jeg får det innvilga. :p
 
Jeg var veldig spent på den forrige pp-en.. Det er fullt av bursdager hos oss i desember.

Søskenbarnet mitt har 17.
Tante 21.
Jeg har 22.
Bestefar 23.
Søskenbarn 25.
Søskenbarn 28.
Søskenbarn 30.
Søskenbarn 01. Januar
Og svigerinne 10. Januar.. :p

I tillegg hadde jeg hatt foreløpig termin på min egen bursdag om det hadde klaffet da :p men med termin 19. januar denne gangen, og fødte to uker før sist, så kan det godt hende at denne spiren også joiner gruppen med nære bursdager :p
 
Jeg var veldig spent på den forrige pp-en.. Det er fullt av bursdager hos oss i desember.

Søskenbarnet mitt har 17.
Tante 21.
Jeg har 22.
Bestefar 23.
Søskenbarn 25.
Søskenbarn 28.
Søskenbarn 30.
Søskenbarn 01. Januar
Og svigerinne 10. Januar.. :p

I tillegg hadde jeg hatt foreløpig termin på min egen bursdag om det hadde klaffet da :p men med termin 19. januar denne gangen, og fødte to uker før sist, så kan det godt hende at denne spiren også joiner gruppen med nære bursdager :p

Hehe, ikke verst! Jeg har også en farmor og en stefar som har bursdag nært mannens og broren min sin bursdag, og i desember har jeg også to tanter som har bursdag, samt to tantebarn som har bursdag i januar. Krysser bare fingrene for at det ikke blir julaften. :p
 
Min mor 12 desember
Min mormor 29 desember
Min tante 5 januar
Min bror 10 januar
Min onkel 15 januar
Kusina til baby 17 januar
Min far 1 februar

Termin 7 januar :p
 
Min termin var 17. Januar 2016. Jenta vår kom 31. Desember. Flere i familien har bursdager 24 og 25 Desember:)
 
Jeg har termin 11. Januar
Fetteren til vesla har bursdag 12. Januar
Farmoren til vesla 16. Januar
Vesla 22. Januar
Og jeg 29. Januar

Godt jeg er veldig glad i Januar, og håper frøet kommer til termin, så de ikke får bursdag helt oppi hverandre. .
 
Back
Topp