Bkno4452452
Andre møte med forumet
Venter barn med en kjæreste uten oppholdstillatelse. Har noen bekymringer rundt dette. Noen med erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er han fra?har dere søkt familiegjenforening? Jeg er gift med en fra Tyrkia.Venter barn med en kjæreste uten oppholdstillatelse. Har noen bekymringer rundt dette. Noen med erfaringer?
Det var litt slitsomt å ikke ha han her hele graviditeten, men veldig godt at han fikk komme til fødselen. Har kjæresten din søkt oppholdstillatelse?så bra at det ordnet seg for søsteren din. Håper liksom på at min skal få oppholdstillatelse etterhvert også.
Ja det skjønner jeg at var slitsomt. Nei vi har ikke søkt ennå. Men tenker å gjøre det snart, siden det tar så lang tid å få svar.Det var litt slitsomt å ikke ha han her hele graviditeten, men veldig godt at han fikk komme til fødselen. Har kjæresten din søkt oppholdstillatelse?
Lurt! Og får han ikke oppholdstillatelse med det første, så får han helt sikkert etter den lille er født mannen til søstra mi fikk avslag før hun fødte tantebarnet mitt, men fikk godkjent etter hun kom til verdenJa det skjønner jeg at var slitsomt. Nei vi har ikke søkt ennå. Men tenker å gjøre det snart, siden det tar så lang tid å få svar.
oppløftende jeg er optimistisk. På et vis skal det gå. Det må det bareLurt! Og får han ikke oppholdstillatelse med det første, så får han helt sikkert etter den lille er født mannen til søstra mi fikk avslag før hun fødte tantebarnet mitt, men fikk godkjent etter hun kom til verden
Ja det er verdt det synes jeg også. Selv om ting er litt usikkert og ikke fullt så åpenlyse og rett fram enkle som i et "vanlig" forhold, så valgte jeg å følge hjertet framfor "fornuften"Mannen min er også fra Tyrkia men vi er gift og han var her før barna ble til det er en Lavangen prosess.. Men sååå verdt det, vet ikke hvordan det er fra Iran,men tror det er litt vanskeligere så lenge dere ikke er gift, men kan ikke si sikkert, fra Tyrkia får hvertfall veldig få visum kun for barnet sin skyld dessverre. Venninna mi var dog gift og gravid fikk avslag men han fikk kommer når ungen var 3 mnd, hadde de ikke vært gift tror jeg der rett og slett hadde vært umulig.