Oppgradert iPad

Vårblomst

Forelsket i forumet
*MIA*
...og etter det får jeg ikke opp siden med forum. Får opp notifications, tråder jeg følger, de siste happenings, men når jeg velger forum er siden hvit og tom :(

...og etter det får jeg ikke opp siden med forum. Får opp notifications, tråder jeg følger, de siste happenings, men når jeg velger forum er siden hvit og tom :(
Samme på iphonen min :(

Fungerer helt fint på min iPad og iPhone :/
Oppdaterte på nytt i går!! Hmmm

Min fungerte helt fint etter iPhone oppdatering. Har dere prøvd å slette appen og laste ned på ny?

Min fungerte helt fint etter iPhone oppdatering. Har dere prøvd å slette appen og laste ned på ny?
Mange ganger og logget inn og ut sikkert 30 ganger :P Den funket helt fint inntil i dag :(

Æsj, ta kontakt med admin, de hjelper sikkert :)
Fikk dette svaret, da jeg laget en tråd på generelt tidligere i dag :)

"Hei!

Det er veldig beklagelig at appen ikke fungerer optimalt for noen av brukerene våre.
BVForum appen kjøres via tapatalk. Derfor kan ikke appen fikses av vår IT avdeling, Tapatalk er informert om feilen og vi håper det ikke tar alt for lang tid før den rettes.

Alternativt kan der gå inn på forumet via vanlig nettleser på nettbrett/smartfon.

Beklager ulempene dette medfører ( , men vær så snill og ikke riv av dere håret på grunn av dette ;) )"

Back
Topp