oppgitt

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Jeg skrev tråd for 2 uker siden att Sander var syk. 40 i feber en uke. jeg var selv utslitt å gå hjemme. nå har han vært frisk en uke. så på fredagen hadde han 40 i feber igjen.. hele helgen.. og jeg er hjemme med han i dag..
jeg har sagt til sambo att nå må han være hjemme, jeg har faktisk en jobb jeg å. men som jeg sa sist, så er ikke jobben hans glad for fravær.
sambo tok dette opp på jobben i dag, att i morgen og onsdag hvertfall må han stille opp hjemme..
det likte de ikke.. sambo sa att jeg faktisk har en jobb å, da svarte de med "ja det har du å"
skjønner han blir drit lei hele jobben.. de har ikke følelser for noe.. mens sjefen er syk hvertfall en gang i uka.. men de andre blir behandlet som dritt..
han har jo krav på det?
vi må jo dele på dette??

Jobben hans høres rett og slett helt bak mål ut da.

Jeg hadde ikke via det en tanke at de blir sure for at han må være hjemme med sykt barn, han har da strengt tatt krav på det[>:]

Kjenner jeg blir irritert for deg!!!

Ja, dere må dele!

Og han har krav på sine sykt-barn-dager selv om det er ubeleilig for jobben hans. Det passer jo aldri for jobben at man er borte uansett hva man jobber med..

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Jobben hans høres rett og slett helt bak mål ut da.

Jeg hadde ikke via det en tanke at de blir sure for at han må være hjemme med sykt barn, han har da strengt tatt krav på det[>:]

Kjenner jeg blir irritert for deg!!!

jah - sjefen hans kan desverre ikke gjøre så mye med det, annet en å dra til himmalaia! For han har krav på 10 dager. Å når ungen er sjuk så man man hjelpe hverandre ut. Du trenger etter flere dager hjemme med den syke å komme deg på jobb, både for jobben sin del å din egen. Far å sønn får det fiiiint;)

Å sjefen kan ta seg ei pølse!:P

Back
Topp