Oppgitt!!

Angeltear

Andre møte med forumet
Sitter her og både sint og lei...
Sambo og jeg skal inn på mandag og ha keisersnitt.
Sambo har sagt ja til å ha den andre sønnen sin denne dagen.... noe som betyr at han må kjøre han på skolen, FØR han kan komme etter på føden..... Vi skal ned mellom halv åtte og åtte, og sønnen til sambo begynner ikke før halv åtte.
Vi har over en time å kjøre for å komme til føden, så nå vet jeg ikke om han rekker å bli med i det hele tatt.
Jeg er så skuffet, for han visste at vi skulle inn da.
Han sier at jeg kan få sykehuset til å vente med å ta ut babyen, men jeg kan jo ikke det, jeg må jo bli tatt ned når de kan!!
Hva synes dere jeg skal gjøre??
Føler for å be han gi fa..n i å komme etter i det hele tatt, så lenge den andre sønnen er viktigere enn den som skal komme på mandag!

Hva synes dere jeg skal gjøre??

Gi han juling!! Neida, men seriøst, det synes jeg er dårlig gjort av han!! Du må si ifra!! Han må ordne dette på en annen måte!!![:@]

det var dårlig gjort.. det er jo en stor dag for dere begge, og hvis han ikke skulle rekke det så kommer han til å ha dårlig samvittighet og du kommer sikkert til å være skuffet lenge (det ville jeg vært) og det er vel ikke noe bra start på noe som skal være en vidunderlig tid. Si klart i fra hva du synes, tenker og føler. Han må vel kunne ordne med at noen andre passer sønnen og føler han?? kan han ikke sove hos noen i klassen sin eller noe?? Lykke til hvertfall!!!!!!!!!!! (føler veldig med deg..)

Fy søren... det syns jeg er skikkelig dårlig gjort av han, og jeg skjønner at du er skuffet. Dette er jo like stort for dere begge to!!!

Du må bare fortelle han hva du føler i forhold til dette og at dere må finne en annen løsning med sønnen hans. Må da finnes en mulighet for at noen andre kan ta seg av han???

Back
Topp