Oppgitt!

Ønskerbabynr3

Flørter med forumet
Hvorfor i alle dager må folk si:"Ja,du er jo så tidlig,så alt kan fortsatt skje". Jo,takk jeg vet jo det.. Men man må vel ikke si sann?:O

Brått jeg som er litt hårsår nå. Hehe

Herregud. Så irriterende. Jeg føler jeg ikke kan skjule det på jobben men samtidig er jeg redd for at den skal spre seg og da skje noe. Forstår deg veldig godt❤️

Huff, ja det husker jeg de sa sist :/ "ganske mange som mister, så det er jo ganske vanlig" jo takk for hjelpa :p

Noen snakker før de tenker :banghead: skjønner veldig godt at du blir oppgitt!

Ja,må bare børste det av seg. Men merker det koker. hehe

Irriterende, skulle innom apoteket å kjøpe test (digital) her om dagen.. og da sa jeg til hun i butikken at jeg ville se 3+, spes også siden vi har prøvd over et år. Hun apotekdama bare: ja men den kan jo øke selvom, det betyr jo ikke at du er er frisk gravid for det. :shifty:

Har man ikke noe godt å si, kan man tie altså.. :oops::rolleyes:

Irriterende, skulle innom apoteket å kjøpe test (digital) her om dagen.. og da sa jeg til hun i butikken at jeg ville se 3+, spes også siden vi har prøvd over et år. Hun apotekdama bare: ja men den kan jo øke selvom, det betyr jo ikke at du er er frisk gravid for det. :shifty:

Omg :mad:

Helt utrolig!. Folk må lære å holde kjeft:mad:

Seriøst? Jeg hadde sendt klage

Hvorfor i alle dager må folk si:"Ja,du er jo så tidlig,så alt kan fortsatt skje". Jo,takk jeg vet jo det.. Men man må vel ikke si sann?:O

Brått jeg som er litt hårsår nå. Hehe

Sniker
Best å vente til etter uke 12 hvis du ikke vil ha flere sånne kommentarer :) . Synes også du kunne få opplevd glede, men det er nok folks tidligere erfaringer som gjør at de er måteholdne så tidlig.

Back
Topp