Kvalme, ingen matlyst og følelsen av å være konstant utilpass om dagen [emoji17] det er så innmari kjipt at det er lenge igjen til jeg passerer første trimester. Noen gode forslag for å få dagene til å gå? [emoji1374]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter selv.. men jeg har lyst på alt av mat Håpløst.. kommer til å rulle etterhvert. Tiden går utrolig tregtKvalme, ingen matlyst og følelsen av å være konstant utilpass om dagen [emoji17] det er så innmari kjipt at det er lenge igjen til jeg passerer første trimester. Noen gode forslag for å få dagene til å gå? [emoji1374]
Ååå, så misunnelig jeg ble nåSliter selv.. men jeg har lyst på alt av mat Håpløst.. lommer til å rulle etterhvert. Tiden går utrolig tregt
Ja her har du littÅåå, så misunnelig jeg ble nå
Send litt matlyst til meg da
Så kjedelig å høre. Jeg føler med deg. Har nå vært sykemeldt i snart 3 uker og lagt 5 av de dagene. Jeg prøver å fokusere på en dag av gangen. Ikke se for mye fremover. Ha et mål i løpet av dagen. Som å gå i dusjen eller komme meg til legen. Også å få i meg noe mat. Ellers så har jeg ikke så mye å se fram til fortiden. Hvis det er som forrige gang er det fortsatt 6 uker igjen med dette. Har gått ned 5 kilo på 3 uker. Men vektnedgang gikk fint, så lenge jeg fikk i meg væske[emoji4]Kvalme, ingen matlyst og følelsen av å være konstant utilpass om dagen [emoji17] det er så innmari kjipt at det er lenge igjen til jeg passerer første trimester. Noen gode forslag for å få dagene til å gå? [emoji1374]
Så kjedelig å høre. Jeg føler med deg. Har nå vært sykemeldt i snart 3 uker og lagt 5 av de dagene. Jeg prøver å fokusere på en dag av gangen. Ikke se for mye fremover. Ha et mål i løpet av dagen. Som å gå i dusjen eller komme meg til legen. Også å få i meg noe mat. Ellers så har jeg ikke så mye å se fram til fortiden. Hvis det er som forrige gang er det fortsatt 6 uker igjen med dette. Har gått ned 5 kilo på 3 uker. Men vektnedgang gikk fint, så lenge jeg fikk i meg væske[emoji4]
Bare hyggelig. Også drikke med sukker var bra[emoji4]
Har fått dilla på Oboy jeg
Da får du hvertfall noen kalorier i deg [emoji4]Har drukket uante mengder med saft de siste ukene jeg [emoji14] haha! [emoji85]
Uff så kjipt.. i morgen skal jeg kjøpe meg brødstengerJeg ville gitt hva som helst for dilla på noe som helst akkurat nå
Jeg liker ingenting jeg vanligvis fråtser i til tider :O
Da får du hvertfall noen kalorier i deg [emoji4]
Jepp[emoji16]Ja, alt må jo være bedre enn ingenting?
Kos deg masse[emoji173]Nå skal jeg finne frem saltstenger og lage meg et glass Oboy.. da er jeg klar til Farmen kl 21.40
Nå skal jeg finne frem saltstenger og lage meg et glass Oboy.. da er jeg klar til Farmen kl 21.40
TakkKos deg masse[emoji173]
Takk Prøv å få i deg noeHøres veldig innafor ut! [emoji5][emoji1362]
Jeg har lagt meg i senga med nattbordet fullt av saft, ritz kjeks og banan [emoji81] i håp om at jeg skal klare å få spist noe[emoji85]
Kos deg med farmen! [emoji1374]
Takk Prøv å få i deg noe [emoji173]️