Oppgitt!

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Jeg har fått henvisning til sykehuset fra fastlegen, for å få ekstra oppfølging. Jeg har fått time til oul, og fødeplass, og venter nå på svar på om jeg får tul. I dag kom det et brev i posten, og jeg HAR fått tul.
OUL er 25. februar - da er jeg 18+6
TUL er 24. februar... - da er jeg 18+5...

Hva er vitsen med å gi meg time til TUL 24. februar?? :p og telefonen på ahus er selvfølgelig stengt.. så da må jeg ringe på mandag for å forhøre meg om dette.. Åh, jeg blir litt oppgitt :p håpa jo på å få oppfølging litt tidligere enn DA :p hva sier dere? har dere noen tro på at jeg får oppfølging FØR uke 18? :p
 
Får håpe de kan ordne noe:p har nok ikke vært planen de sin å gi deg tidlig ul dagen før oul. Ha ha. :)
 
jeg håper virkelig det! Det virker litt lite gjennomtenkt å gi meg "tidlig ul" dagen før oul!! :p HUff, dette er frustrerende altså :p
 
Ville bestilt privat jeg ;)
 
Jeg kommer til å bestille privat om dette ikke går i orden.. men ganske frustrerende å betale 1500kr for noe jeg har rett på gratis også :(
 
Haha :laughing002

Nei, du MÅ få time tidligere!

Hvis ikke ville jeg ringt pasientombudet. Det skal jo være forsvarlig, og jeg kan ikke tenke meg at de kan gjøre så mye for deg på denne ene dagen om det skulle være noe de måtte følge opp?
 
jeg ringer ahus på mandag og forhører meg. skal til jordmor på mandag også så det kan passe fint. Dersom de ikke vil gjøre noe, gjør jeg som du skriver Lala Lu, og hører hva pasientomburdet sier. Hadde vært så fint med en ul neste uke eller uka etter det..
 
Altså det er null poeng med tidlig UL etter uke 12 i mine øyne.

Man tar tidlig UL for å sikker seg bla. at fosteret ikke er sykt og man når muligheten for selvbestemt abort. Jeg sier ikke det er eneste grunnen altså, men den viktigste.

Jeg hadde blitt så oppgitt, men offentlig helsesystemet bruker jo en evighet dessverre.
 
Last edited:
Haha! Unnskyld at jeg ler, men dette var passelig håpløst :laughing021
Selvfølgelig skal du ha tul før dagen før oul! Er jo NULL poeng i to ul på to dager vel? Du får ringe på mandag, det har sikkert skjedd en feil... :)
 
Haha! Unnskyld at jeg ler, men dette var passelig håpløst :laughing021
Selvfølgelig skal du ha tul før dagen før oul! Er jo NULL poeng i to ul på to dager vel? Du får ringe på mandag, det har sikkert skjedd en feil... :)
Teknisk sett er den jo før :p en HEL dag! *ler*
Jeg håper de har skrevet feil, og at de ville at jeg skumme komme inn til tul i januar ikke februar :)
 
Jordmor kan sikkert ringe for deg.

Dette var jo bare typisk det offentlige!
 
Sikkert skrevet feil mnd, at den første skulle vært i januar? Dette gjorde de med meg også, hadde bare skjedd en feil :)
 
Altså det er null poeng med tidlig UL etter uke 12 i mine øyne.

Man tar tidlig UL for å sikker seg bla. at fosteret ikke er sykt og man når muligheten for selvbestemt abort. Jeg sier ikke det er eneste grunnen altså, men den viktigste.

Jeg hadde blitt så oppgitt, men offentlig helsesystemet bruker jo en evighet dessverre.
Men du hadde jo en i dag? :p
 
Altså det er null poeng med tidlig UL etter uke 12 i mine øyne.

Man tar tidlig UL for å sikker seg bla. at fosteret ikke er sykt og man når muligheten for selvbestemt abort. Jeg sier ikke det er eneste grunnen altså, men den viktigste.

Jeg hadde blitt så oppgitt, men offentlig helsesystemet bruker jo en evighet dessverre.
Men du hadde jo en i dag? :p
 
Sikkert skrevet feil mnd, at den første skulle vært i januar? Dette gjorde de med meg også, hadde bare skjedd en feil :)
Jeg håper det. Men 24. Jan er en søndag.. gleder meg til å ringe de i morgen. Håper jeg får en i jan <3
 
jeg håper virkelig det! Det virker litt lite gjennomtenkt å gi meg "tidlig ul" dagen før oul!! :p HUff, dette er frustrerende altså :p
Haha hva er vitsen med dagen før. Jeg var på TUL privat i uke 6 og 9, anbefales! Angrer ikke på de pengene som "forsvant" der for å si det sånn. Fikk vite at det er 2 da jeg var der 6uka. (Ifølge legen var jeg 9). Så var jeg der 3 uker senere igjen da jeg var i EKTE uke 9, tok innvendig UL og fikk høre hjertene. Så tok hun en på magen også for å se til morkana osv.
 
Jeg har fått henvisning til sykehuset fra fastlegen, for å få ekstra oppfølging. Jeg har fått time til oul, og fødeplass, og venter nå på svar på om jeg får tul. I dag kom det et brev i posten, og jeg HAR fått tul.
OUL er 25. februar - da er jeg 18+6
TUL er 24. februar... - da er jeg 18+5...

Hva er vitsen med å gi meg time til TUL 24. februar?? :p og telefonen på ahus er selvfølgelig stengt.. så da må jeg ringe på mandag for å forhøre meg om dette.. Åh, jeg blir litt oppgitt :p håpa jo på å få oppfølging litt tidligere enn DA :p hva sier dere? har dere noen tro på at jeg får oppfølging FØR uke 18? :p
Håper de mener januar da! Finner ut av det imorgen ;)
 
Back
Topp