Oppgitt

Ncl88

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Huff... Hadde ett exu svangerskap for to måneder siden, og ble lovet extra oppfølging i neste svangerskap. Noe jeg føler jeg ikke får. Ser ikke poenget med å love det når de ikke kan holde det! Kunne få time hos legen den 29/10! Da er jeg jo lengere på vei enn forrige gang. Ble haste operert da jeg var 5,5 uker på vei. Redselen og nervøsiteten overskygger gleden av å vente ett nytt barn! Er helt rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre! Har bare lyst til å grave meg langt ned!

❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei. Forstår veldig godt frustrasjonen din. Jeg mistet i xu (fjernet høyre) i 7 uke og ble lovet ekstra oppfølging. Skal ringe legen etterpå så er veldig spent på hva de har å komme med.

Om det er til trøst så er sjangsen for at det skjer igjen liten - men ingen risk er vedt å ta.

Forklar de at om de ikke gjør noe før da at dersom noe skulle skje så står de ansvarlige.

Prøvde å ringe igjen i dag. Men føler jeg blir møtt med en tone som om at jeg maser og jeg er jo bare gravid. Tenkte å ringe ett anett legekontor, men får da bare haste timer, noe som passer veldig dårlig i forhold til jobben min. Er ferie tid her så vi er ikke så mange på jobb. Kan jo ikke akkurat stenge salongen heller. Å jeg har ikke sakt til sjefen at jeg er gravid enda heller.

Høres jo ut som om det er jeg som er vanskelig nå da ....

❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ringte inn nå, og kunne få time allerede i morgen eller mandag - valgte mandag fordi jeg er på skolen i morgen. Det er hastetimer, men jeg trenger ikke mere enn en halvtime på meg til å få henvisning til tidlig UL.

Den eneste jeg sa når jeg ringte var at jeg var gravid, har hatt en XU tidligere og har fått beskjed om å ringe lege for oppfølging med en gang jeg fikk positiv test igjen" så sa hun bare " i morgen eller mandag".

For noen duster som sitter på legekontoret ditt, jeg ville gått ned der jeg.

Back
Topp