Oppgitt!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
..og litt skuffa! Hadde jordmor time i dag kl 12:45. Klokka ble fem over ett uten at det skjedde noe, så da banka jeg på og spurte hva som skjedde. Nei, jeg hadde ikke time hos ho i dag jeg, så jeg fikk bare bestille en ny time! Javel.. Så jeg går i ekspedisjonen forklarer greia, og ho sjekker ut på dataen. Det viser seg at jeg hadde time i dag kl 12:45, men på en helsestasjon i en annen bydel?! Dèt har ingen fortalt meg, så det er jo vanskelig å gjette seg til.. Fikk ny time midt i OKTOBER! :/ Godt jeg har legetime til uka da i alle fall! Sukk...

Da har jeg blir forbanna! Har dere så mange helsestasjoner i bydelen?

Ligger fire i og rundt byen. Jeg ringte jo til "min" helsestasjon og bestilte time, så det falt meg ikke inn at det kunne være et annet sted! Men nå forsikret de meg om at jeg bare skulle gå til jordmor her i sentrum.. Så får vi se da vettu..!

Merkelige greier, skjønner godt du er forbanna! Helsestasjonen surra forrige gang jeg gikk gravid og hadde dobbelbooka timen, så ho ba meg gå å bestille en ny, fikk time 6uker senere. Skikkelig frekk var ho også, så jeg endte opp hos privat. Noe jeg også går til denne gangen :-)

Back
Topp