Oppgitt !

Åsa80

Betatt av forumet
Sist tirsdag begynte jeg å blø.....det sluttet etter 3dager og alt var bra, I går kastet jeg ikke opp !!!!!! Men isdag kastet jeg opp igjen...mange ganger, så har en dårlig dag ja.... Men hva skjer vel ikke ? Joda, jeg begynner å blø igjen. Jeg blir så frustrert over dette..... Klarer liksom ikke glede meg skikkelig over graviditeten siden jeg er så redd for at det hele tiden går galt.... Og jeg er så lei av å være så slakk og ikke ha energi, og å være så kvalm og kaste opp til alle døgnets tider. Og ha så mye vondt i hodet, at jeg må legge meg. Sorry, men måtte bare få det ut...... Jeg blir så oppgitt!

Huff det hørtes slitsomt ut! Stakkars.
Kanje du kunne prøve å få en time til UL så du kan få ett sikkert svar på om det går bra der inne??
Er grusomt å gå rundt sånn og nesten "bare vente" på at det skal gå galt...

Håper alt går bra, og at kvalmen snart gir seg:)

Prøv å ta det at du er kvalm som et godt tegn. Da jeg sa til gyn at jeg slet med intens kvalme sa hun bare "Flott!", så det er visst positivt. Vet at det er mye fokus på blødninger som ender galt, men det er mange som har blødninger uten at det er noe feil. En venninne av meg som går gravid nå, blødde hele svangerskapet med nr 1 og hun blør nå igjen med nr 2 (hun er 7-8 uker på vei). Hvis du ikke finner roen, bør du ta deg en ultralyd, så får du sett med egne øyne at alt står bra til med mini <3 :0)

Pia84 skrev:
Huff det hørtes slitsomt ut! Stakkars.
Kanje du kunne prøve å få en time til UL så du kan få ett sikkert svar på om det går bra der inne??
Er grusomt å gå rundt sånn og nesten "bare vente" på at det skal gå galt...

Håper alt går bra, og at kvalmen snart gir seg:)

Back
Topp