Oppgitt.. :(

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Gubben har vært på byn igjen i natt for tredje eller fjerde helg på rad.. Nå begynner jeg å bli lei..! Jeg skal på jobb etterpå og vesla fortjener en pappa som orker og være pappa som ikke ligger på sofaen og syns synd på seg selv..! Dagens syyyt...

Ojjj...

Det hadde ikke vært aktuelt her i huset!
Den som skal være hjemme med jenta skal IKKE ha vært "på fylla" dagen før.

Syns det er dårlig gjort, spesielt mot barnet, som ikke har noen skyld i det hele!

Huff, det er MYE det! Synes det er utrolig dårlig gjort av han når han skal passe på mini :(

Skjønner veldig lei at du er lei da!

det hadde ikke jeg tolerert!

Godt at dere forstår.. I dag har jeg kjøpt meg masse klær uten dårlig sannvittighet..!! =) Han bruker mye penger på fyll så da kan jeg kjøpe klær.. 4 mammabukser.. Og en topp.. Han har nok fatta at jeg er litt sur her..Så håper det blir leenge til neste bytur..

Det hadde ikke vært interssangt en gang her. Så ego kjæreste! Fyllesyk når man skal passe på barn er ikke et alternativ en gang.  Lykke til. Sett ned foten .

Skjønner meget godt at du er oppgitt!! Det er jo helt uaktuelt! Tror jeg ville tatt meg en ordntlig, særiøs og avklarende prat med han når sinnet har roet seg ned (for jeg tror jeg hadde blitt veldig sint og lei meg, og da klarer jeg ikke å snakke like bra for meg som jeg burde;))

Hei

Synes du har all rett i å være sur!
Tror ikke gubben min hadde turt å tenke tanken engang 

Back
Topp