*oppgitt*

Hlin

Elsker forumet
fikk verdens mest patetiske cb kryss i dag :( :(
så vidt man kan skimte noe som helst.. var sterkere for 2 dager siden.. tok den riktig nok på kvelds urin.. men hadde holdt meg 4 timer...
kjenner jeg blir oppgitt..

men ingen tegn til mensen ennå.. 14 dpo

Om det er en trøst tok jeg hele SYV tester før det begynte å bli sterkere! Jeg klarte ikke for alt i verden å tro på at det var sant. Så jeg testet HVER morgen i en hel uke før jeg trodde på det (ble litt sterkere for hver dag). En strek er en strek, uansett hvor patetisk den er [:D]

En strek er en strek[:)]

men den blir svakere!! eller negativ :(

Huff skjønner hvordan du føler deg!!! Jeg er også litt sånn - at jeg må sjekke at den har blitt sterkere. Og jeg har bare hatt patetiske kryss hitill- men var sånn sist og så jeg stresser ikke med det. Men hadde det blitt svakere igjen hadde jeg sikkert fått noia...

Men det er sikkert bare fordi du har testet på kvelden... Ta en test på morgenen istedet så blir det sikkert et fint kryss lysende mot deg [:D]

jeg har en quick response til i mårra..

Vi får satse alt på at testen i morgentidlig blir klar og tydelig [:)]
Er jo fortsatt før IKM og husk [:)]

jeg er etter ikm :(
jeg har bare 24-26 dager syklus ..

Jeg måtte til slutt etter mye testing vente til morgenurin noen dager etter IKM....
og husk: Ingen tante= håp :) 

ja.. er det jeg holder meg fast i nå..
jeg orker ikke miste igjen.. eller prøve igjen. jeg er så sliten

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

En strek er en strek[:)]

Hvordan har det gått med ny test i dag frøken? Jeg har tenkt på deg flere ganger i dag faktisk! Krysser fingrene for deg [:)]

I dag bloer jeg masse,og ligger I senga.... Men testen var bra. Nok:s

Back
Topp