Oppgitt over svigers... *utblåsning*

Wannebe

Glad i forumet
Da er det snart så vesla fyller 1 år, og fra svigers kommer det elektrisk bil som hun kan sitte oppi! Hun kommer jo ikke til å skjønne opp ned på denne nå! Jeg lurer så fælt på hva de tenker ved å gi henne en sånn gave på 1 års dagen?! Jeg veit jo at de har kjøpt en sandkasse også, men den har jeg ikke hørt noe om! Skulle mye heller fått kassen nå, den hadde vi i hvertfall fått brukt!

Måtte bare blåse ut litt her. Prøvd å snakke med sambo, men han skjønner meg ikke! Han slengte bare ut av seg at jeg ikke trengte å ta i mot gaven hvis ikke jeg ville ha den...

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
 
Jeg skjønner deg godt. Det hadde kanskje passet bedre som 2-års gave, hvis ikke 3!?
Hormoner er også i høyspenning om dagen, så at mennene skal skjønne alt nå kan vi nesten ikke forvente. Er det mulig å bytte den eller er den pakket ut og "tatt i bruk"? Du kan jo bare si at du synes den er veldig fin og at den ville ha vært fin neste sommer, og at du gjerne vil bytte den til noe hun kan få glede av nå?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Den er ute av esken og "montert". Fikk film av den i dag.. Jeg får bare klistre på et smil og late som jeg syns det er greit..

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
 
Hva skjer med verden egentlig... du har ikke så mye å klage over hvis dette er det verste som kan skje... takknemlighet er en fin bil det også.. sorry..men skjønner ikke hva problemet er. Jenta mi fylte nettopp år hun også, hun fikk noen klær som var litt store i str.og som hun derav ikke kan bruke ennå...kan sette meg ned å surmule for det jeg også, men velger å glede meg over det hun fikk og tenke at hun forhåpentligvis får bruk for det snart.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikke det verste som kunne skje, er bare en liten utblåsning! Og klær hvis hun "bare hadde fått" klær som var for store hadde jeg vært kjempe glad! For det får hun bruk for!
Må legge til at jeg er gravid og veldig hormonell om dagen, så de minste ting blir dessverre feil for meg. Men det er da siste gangen jeg skal dele det her..

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
 
Om hun ikke får brukt den akkurat nå, kan dere vel bruke den litt også sette den bort frem til hun er gammel nok? Ser ikke problemet...
 
Ikke bare litt hormonell heller da :p Er ikke verre enn å spare bilen til hun får glede av den da.
 
Angrer på at jeg sa noe! Går seg sikkert til! Beklager at jeg er tullete!

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
 
Angrer på at jeg sa noe! Går seg sikkert til! Beklager at jeg er tullete!

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
Man skal da få lov til å blåse ut innimellom! Det er jo ikke akkurat slik at du spammer ned veggene med bare klaging. Det er lettere å sette bort noen for store klær noen mnd enn en stor bil i et år eller to! Vi hadde ikke hatt plass til det slik vi bor nå. Den ville i såfall ha blitt stygg og ufin før hun var stor nok til å ta den i bruk, og det hadde jo vært trist.
Blås ut når du trenger det!! :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Last edited:
Angrer på at jeg sa noe! Går seg sikkert til! Beklager at jeg er tullete!

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Det er lov til å blåse ut inimellom! :) Skjønner godt at du reagerer litt jeg, og jeg er ikke gravid ;)
 
Ikke det verste som kunne skje, er bare en liten utblåsning! Og klær hvis hun "bare hadde fått" klær som var for store hadde jeg vært kjempe glad! For det får hun bruk for!
Må legge til at jeg er gravid og veldig hormonell om dagen, så de minste ting blir dessverre feil for meg. Men det er da siste gangen jeg skal dele det her..

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Jada..jeg har full forståelse for at hormonene styrer skuta, så ser den..det bare virket litt "utakknemlig", derav mitt svar. Blås ut du, men da kan det også komme svar du helst ikke vil se :p Lykke til videre med graviditeten. Håper du klarer å glede deg over gaven barnet ditt fikk etterhvert - eller - at barnet ditt får glede av den iallefall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg og hadde reagert på en elektrisk bil, vi har heller ikkje plass å lagre en sånn en..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp