Vuderer sterkt å bytte fastlege! Har hatt 4 legetimer siden begynnelsen av april og alle har blitt avlyst siden hun er sykemeldt, bortsett fra den første timen da møtte hun ikke opp og ingen fikk tak i henne. Så da fikk jeg bare beskjed om å gå hjem igjen og ringe dagen etter for å bestille ny time.
Så har fått time til første svangerskapskontroll 1. juli, og nå er jeg 8-9 uker på vei. Er det bare meg eller er ikke det litt lenge å vente?
Jeg forstår jo at alle kan bli syk, men synes jeg heller kunne fått time hos en annen lege siden jeg har ventet så lenge. Men det var visstnok ikke mulig fordi legesenteret bare har 2 leger på jobb og de har begge fult opp i lang tid fremover.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så har fått time til første svangerskapskontroll 1. juli, og nå er jeg 8-9 uker på vei. Er det bare meg eller er ikke det litt lenge å vente?
Jeg forstår jo at alle kan bli syk, men synes jeg heller kunne fått time hos en annen lege siden jeg har ventet så lenge. Men det var visstnok ikke mulig fordi legesenteret bare har 2 leger på jobb og de har begge fult opp i lang tid fremover.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app