Oppgitt over arbeidsgiver!

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei alle flotte damer!
Jeg må bare skrive av meg littegranne frustrasjon, det skal visst ikke så mye til før det går ei kule varmt for tida.. Jeg har en arbeidsgiver som jeg har inntrykk av at skal gjøre alt så vanskelig hele tiden! Jeg satt og holdt på med søknaden til permisjonspenger i stad, og da ba jeg om at de skulle fylle ut inntektsopplysningsskjema, slik at jeg kunne legge dette ved søknaden min. Det ekstremt konstruktive svaret jeg får, er som følger; "Du finner inntektsopplysninger via lønnsslippene." No shit, Sherlock, det er bare det at arbeidsgiver MÅ fylle ut dette skjemaet, det holder ikke at jeg sender inn timelister og lønnsslipper :p Det endte med at jeg sendte han skjemaet på mail, så får vi se hva utfallet blir. Lignende problemer har jeg hatt i forbindelse med sykemeldingen min også.. Det virker bare som at noen er nødt til å gjøre alt så vanskelig hele tiden! Det føles som at jeg må kontrollere arbeidsgiver kontinuerlig for å passe på at riktige opplysninger blir sendt til NAV.. Gosh a meg, blir sint, frustrert, stressa.. Og beklager så mye for DEN megalange posten, men jaggu var det godt å få tømt seg litt!:D
Noen som har lignende utfordringer på arbeidsplassen?:)

Skjønner deg godt! Min daglig leder er gull, men han som eier hele greia som.også tar seg av innsending av skjema osv er super treg, og tror at man har allverden tid.. han skal sende inn innteksopplysningskjema for meg, og sendte han en meld på mandag, med bilde av ferie som må godkjennes og at han skulle ringe meg når han har tid. Da han er mye opptatt.. men han har enda ikke svart eller ringt. Så måtte sendte melding til daglig leder i dag og få hu til å minne han på det.. ment å lese at papirene må inn 2 uker etter jeg sendte søknaden? Må uansett skje fort, for er 9 uker ventetid her, så om han klarer å sende inn nå, skal alt være klart til jeg går ut akuratt, hvis ikke er det klart etter jeg har gått ut i perm! Så ja "I feel you" :p

Hei alle flotte damer!
Jeg må bare skrive av meg littegranne frustrasjon, det skal visst ikke så mye til før det går ei kule varmt for tida.. Jeg har en arbeidsgiver som jeg har inntrykk av at skal gjøre alt så vanskelig hele tiden! Jeg satt og holdt på med søknaden til permisjonspenger i stad, og da ba jeg om at de skulle fylle ut inntektsopplysningsskjema, slik at jeg kunne legge dette ved søknaden min. Det ekstremt konstruktive svaret jeg får, er som følger; "Du finner inntektsopplysninger via lønnsslippene." No shit, Sherlock, det er bare det at arbeidsgiver MÅ fylle ut dette skjemaet, det holder ikke at jeg sender inn timelister og lønnsslipper :p Det endte med at jeg sendte han skjemaet på mail, så får vi se hva utfallet blir. Lignende problemer har jeg hatt i forbindelse med sykemeldingen min også.. Det virker bare som at noen er nødt til å gjøre alt så vanskelig hele tiden! Det føles som at jeg må kontrollere arbeidsgiver kontinuerlig for å passe på at riktige opplysninger blir sendt til NAV.. Gosh a meg, blir sint, frustrert, stressa.. Og beklager så mye for DEN megalange posten, men jaggu var det godt å få tømt seg litt!:D
Noen som har lignende utfordringer på arbeidsplassen?:)

Jeg sliter litt jeg også, har drevet med dette i hele dag altså! Blir gal! Haha

Jeg har en 20% stilling men har jobbet som en gal og tatt ekstravakter slik at jeg skulle ha god lønn i permisjonstiden og hvis jeg skulle bli sykemeldt, er vært sykemeldt siden mars og mottatt lønn en gang etter det, men hos nav har de skrevet at jeg kun tjener 9670,- brutto :( :( blir så mye styr og får ikke alle pengene jeg skal ha og krever mye ekstra arbeid for alle parter, så jeg innkalte til møte i morgen så blir spennende å se om de kan gjøre det riktig denne gangen!

Blir så oppgitt over at det aldri kan gå på skinner mellom arbeidsgiver og nav! :p

Jeg har en 20% stilling men har jobbet som en gal og tatt ekstravakter slik at jeg skulle ha god lønn i permisjonstiden og hvis jeg skulle bli sykemeldt, er vært sykemeldt siden mars og mottatt lønn en gang etter det, men hos nav har de skrevet at jeg kun tjener 9670,- brutto :( :( blir så mye styr og får ikke alle pengene jeg skal ha og krever mye ekstra arbeid for alle parter, så jeg innkalte til møte i morgen så blir spennende å se om de kan gjøre det riktig denne gangen!

Blir så oppgitt over at det aldri kan gå på skinner mellom arbeidsgiver og nav! :p

"Godt" at vi er flere i samme båt!:p Jeg har en 33,69% stilling,og har gjort akkurat det samme som deg! Ja,ikke sant.. jeg krever å få se alt av opplysninger ang. meg som de sender NAV,også sender jeg inn lønnsslipper/timelister i tillegg selv.. fordi det garantert blir noe gæli!:hilarious:

Jeg fikk litt mer trøbbel med det her virker det som, og jeg ser du skriver at de hos NAV har skrevet at du kun tjener 9670,- brutto. Hvor finner du den informasjonen hen?:D Fikk utbetalt noe sykepenger av NAV i dag, og det stemmer jo overhodet ikke..

Jeg dro innom et NAV-kontor, også snakket med de, de sa da at arbeidsgiver har sendt inn et skjema for refusjon av sykepenger og at det refusjonen er på er for lite i forhold til arbeidsinntekt som nav har fått opplyst Om, fordi arbeidsgiver har sendt inn inntektsopplysningskjema men krevde for lite tilbake.

Back
Topp