hemmeligennsålenge
September 2013 <3
Hehe, her er mannen oppgitt fordi babyverden tar opp tiden vår hehe.
Andre som har menn som ikke er så glad i babyverden??
Andre som har menn som ikke er så glad i babyverden??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er "heldigvis" sammen med en super gamer, han har også spill på mobil og ser veldig mye på at folk spiller, skjønner det ikke, men går fort noen timer der vi sitter foran tven med hver vår telefon da plages ingen og samtidig begge men likt skal være likt
Haha awesome gamere er i all fall flotte kjærester! Nerder er sexy! Han kan prøve å si noe enn å sitte å se på en som spiller i flere timer! Det er det kjedeligste med å spille morro med jabbHaha! Min er akkurat lik Men han har likevel ikke helt forståelse for at eg sitter på BV for det er jo bare "jabb".
Samme her men min! Ser litt oppgitt på meg i samme slengen!Hehe min bare flirer og spør om jeg sitter å ser på babyverden igjenn =P
Hehe, nå er jeg en oppgitt dame!!! Hvordan skal vi kunne slå disse juni 2012 damene???? forslag?
skal vi ha opprop?
Bli kjent tråd?
sextråd?
Fortelle om dei forige fødslene våres tråd?
Haha det gjorde jeg også en kveld passa bare på at han sovna først!Mhm! Men han er litt nysgjerrig også merker jeg Han lo godt i går/ natt da jeg dro mobilen under dyna, mente jeg prøvde å skjule hvor mye jeg jabbet her inne.
Hihi Jon klager ikke på det... Men spørte faktisk i sta om det gikk bra med alle damene her inne <3