Oppgitt mann!!!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Hehe, her er mannen oppgitt fordi babyverden tar opp tiden vår hehe.
Andre som har menn som ikke er så glad i babyverden?? :P

Mhm! :P Men han er litt nysgjerrig også merker jeg :D Han lo godt i går/ natt da jeg dro mobilen under dyna, mente jeg prøvde å skjule hvor mye jeg jabbet her inne. :laughing002

Er "heldigvis" sammen med en super gamer, han har også spill på mobil og ser veldig mye på at folk spiller, skjønner det ikke, men går fort noen timer der vi sitter foran tven med hver vår telefon:) da plages ingen og samtidig begge:p men likt skal være likt:)

Er "heldigvis" sammen med en super gamer, han har også spill på mobil og ser veldig mye på at folk spiller, skjønner det ikke, men går fort noen timer der vi sitter foran tven med hver vår telefon:) da plages ingen og samtidig begge:p men likt skal være likt:)

Haha! Min er akkurat lik :P Men han har likevel ikke helt forståelse for at eg sitter på BV for det er jo bare "jabb". :scratch

Haha! Min er akkurat lik :P Men han har likevel ikke helt forståelse for at eg sitter på BV for det er jo bare "jabb". :scratch
Haha awesome:) gamere er i all fall flotte kjærester! Nerder er sexy! Han kan prøve å si noe:p enn å sitte å se på en som spiller i flere timer! Det er det kjedeligste med å spille:p morro med jabb:)

Kanskje vi skulle laget en konto til mennene våres også, så skal du se dem hadde blitt hektet dem også (eller ikke hehe) er kanskje lurt å holde dem borte fra forumet så dem ikke mister helt lysten på oss hahahaha :P

Hehe :-) min bare flirer og spør om jeg sitter å ser på babyverden igjenn =P

Hehe, nå er jeg en oppgitt dame!!! Hvordan skal vi kunne slå disse juni 2012 damene???? forslag?

Ja helt enormt!!!

Min er også gamer/internettsurfer, så om jeg sitter her å jabber litt, så merker han ikke noe til det engang ;) hehe

Mhm! :P Men han er litt nysgjerrig også merker jeg :D Han lo godt i går/ natt da jeg dro mobilen under dyna, mente jeg prøvde å skjule hvor mye jeg jabbet her inne. :laughing002
Haha det gjorde jeg også en kveld:-) passa bare på at han sovna først!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp