Oppgitt!....litt ekle detaljer innimellom.

Ratttata

Blir kjent med forumet
Det er noe som skurrer i helsevesenet, når de har gjort noe de ikke vil stå til rette for...de prøver å få meg til å tro at jeg har noe annet enn hva jeg hadde...

Den 30 juli var jeg til legen, for jeg hadde hatt små blødninger en stund...Spekulerte på om jeg kunne ha vært gravid og at jeg hadde abortert. Tok dette opp med legen, som tok en gynekologisk undersøkelse, men jeg blødde så mye da at hun fikk ikke sett noe.
Sa at det ikke var spontanabort.

Fikk p-piller fordi hun trodde det va forstyrrleser med hormonene mine etter fødselen.

2 måneder går, og jeg spontanaborter.

Fikk legetime 14 dager etter den episoden, og påstår det er muskeknuter som stenger for blødninger.
Mente at det var årsaken til at en stor klomp kom ut. På størrelse med knyttneven min. Jeg så alt, den lille kroppen.

Det er lett å være etterpå klok. Jeg måtte opp tidlig morgne forå gå på do. Hadde halsbrann,vondt i bekkenet, melk i puppene.

Så dum som jeg er trodde jeg alt det der var igjen fra forrige svangerskap. Fødte en datter i januar i år.Ser jo nå at det er rart at alt det der skulle komme tilbake nå.

Men til tross for hva jeg så, så var hun sikker på at jeg ikke hadde abortert, og ble sendt videre til sykehuset for sjekk på muskelknyter......Venter nå på innkallelse...

Oi.. går det virkelig ann å se kroppen når man spontanaborterer???

ORIGINAL: EricaJenta

Oi.. går det virkelig ann å se kroppen når man spontanaborterer???

Ikke før en er et stykke på vei nei...

Herregud da, for en lege.
De skal jo ta utgangspunkt i hva du forteller dem har skjedd, det er jo det som er bevisene her.
Har de tatt hcg-måling av blodet ditt eller testet urinen?
Der ville de jo kunne se at du var/har vært gravid.

Snakk med legen på sykehuset om hva den andre legen sa, og spør om du syntes det er riktig behandling. Så ville jeg selv byttet lege for fremtiden, dersom fastlegen min ikke trodde på meg og det førte til at jeg ble feil behandlet eller ikke fikk behandling i det hele tatt.

De tok ikke blodprøve og ville heller ikke ha urinprøve.

Tusen takk for svar! Man blir litt tullete i hodet når man er der, og vet nesten ikke hva man skal si.
Men skal spørre dem om det var riktig behandling.

Vurderer også å ta dethøyrere opp i systemet. Det gjør ikke noe forskjell for meg nå, men er riktig å klage, for harikke lyst til at andre skal få den samme behandlinga som meg.

Back
Topp