Oppgitt av Legen min!!!!!!

Silli14

Blir kjent med forumet
Fekk litt blødninger i dag mårres med murringer. :( ringte legen, kom til legen, fekk bare beskjed han ikkje kunne gjøre noe, og ikkje ville henvende meg til ul heller. Sitter her og bare glor i veggen. Vetsje ka eg skal gjøre. :( i går var det ein lykke dag, i dag er bare ein dritt dag. Føler alt går imot meg i dag. Jaja, får se det Ann i måren da. Håper alt går fint med den lille inni magen min og at det bare er cysten som har sprukket litt til. Men fy som vondt eg har på venstre side ved magen. Så håper det er cysten denne gangen og. Huff.

Huff da :/ Får håpe den lille spira har det bra og at det bare er cysta som du sier.
Jeg hadde nesten tvingt legen til å sendt meg på ul, er i allefall noe han kan gjøre.
Er ikke noe særlig å sitte hjemme og bare glo og vente på evt ting skal skje. Er ikke godt å sitte å tenke slik..

God bedring til deg og prøv å tenke positive tanker emoticon

Huff. Håper alt er bra med spiren. Jeg hadde bestilt time privat...jeg har allerede vært på 2t privat...en for å konstatere at det faktisk var sånt at jeg er gravid...og denne uka pga brun utflod...er jo ikke bra for spiren at du bekymrer deg heller...ønsker deg lykke til og håper alt er bra :)

Har ikkje så god råd (i ulønnet permisjon) sambo får ikkje lønn før den 13. Men har tenkt masse på å bestille privat. :) men prøver å tenke positivt:) ikkje lett med ein idiot til lege, trur eg må ta med svigermor til legevakten i måren. Ho er så flink og fikse ting. Vondt å holde dette hemmeligt forfolk. For vennene mine ser det er noe eg tenker på. Men siden eg hadde SA i uke 15 i sommer så er det bare svigermor og min mor og sambo som får vite det. vi orker ikkje alt om igjen om eg mister no. For vi fortalte jo det til ein god del når vi var 12 uker på vei. Så derfor er det så godt å ha dere:)

uff...håper alt går bra.
jeg hadde absolutt ikke godta det svaret fra min lege, og krevd en ul undersøkelse...

Back
Topp