Oppgitt ammeprøver :(

Med første barnet mitt (11 år siden) fikk jeg ikke til ammingen. Hun var liten og slapp og ville ikke suge. Fikk noen tabletter og nesespray, la henne til veldig hyppig, pumpet i det uendelige og til slutt ble det amming med skjold (funket veldig bra). Hun ble aldri helt fornøyd og jeg begynte med mme og delammet vel til hun var va 7 mnd. Da valgte hun bort puppen.
Ekstrem mye jobb, men skjønner veldig godt at du ønsker å amme. Har du tilgang på veiledning fra ammehjelp via helsestasjon? Min erfaring er at de som har utdannet seg til ammehjelp er kloke og dyktige folk:)
 
hvorsan går det nå? :)

skjold fungerte ikke, og ikke hjelpebryst heller.. :(

fikk resept av på helsestasjonen på nesespray for utdrivning - prøvd det det siste døgnet, noe som gjør at frøkna har gått over fra 10 sek med prøving til kanskje 2-3 minutter.

fremdeles en lang vei å gå.. :(
 
skjold fungerte ikke, og ikke hjelpebryst heller.. :(

fikk resept av på helsestasjonen på nesespray for utdrivning - prøvd det det siste døgnet, noe som gjør at frøkna har gått over fra 10 sek med prøving til kanskje 2-3 minutter.

fremdeles en lang vei å gå.. :(

så kjedelig :( ville vurdert å sjekke ut om hun kan ha stramt tungebånd, dersom hun har flere av sjekkpunktene for det.
Klem ❤️
 
Back
Topp