Oppfordring!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!

Det er koslig at dere skriver i termingruppen at dere vil inn hit og prøver å "holde av plass", viser testene deres og slikt. Men for at terminforumene skal holdes ryddig så ønsker vi at dere ikke gjør dette. De som har fått positiv test kan flytte inn hit. Alle uten positiv test bes skrive om testene sine og mulig symptomer inne på før svangerskap :)
Håper på forståelse for dette.

Hei jenter!

Det er koslig at dere skriver i termingruppen at dere vil inn hit og prøver å "holde av plass", viser testene deres og slikt. Men for at terminforumene skal holdes ryddig så ønsker vi at dere ikke gjør dette. De som har fått positiv test kan flytte inn hit. Alle uten positiv test bes skrive om testene sine og mulig symptomer inne på før svangerskap :)
Håper på forståelse for dette.

Hei! :)
Jeg ble litt usikker på hva som var ok når man har fått positiv test ;) Det har jeg fått <3 :D Så kan jeg da lage en tråd der jeg sier "hei" og flytter inn?? :) :)

Hvem lager terminliste osv? Admin? Eller er det bare å lage en? :)

Det driter jeg i, jeg flytter inn uansett om jeg ikke har en positiv test!

Hehe..har tatt ivf, så er jo gravid... men test har jeg ikke tatt..

Du er da vel ikke garantert å bli gravid for det om?
Teknisk sett er du det :-) Noen har problematikk med at det ikke fester seg, men ikke hos meg :) Dette er mitt 5. prøverørsforsøk, og egget har alltid festa seg. Men om jeg mister eller ikke, har man jo ingen garanti for. Samme hvilke måte man blir gravid på. Men nå hadde jeg offisiell testdag mandag, og den var positiv ;) ( testet ett par ganger før også, men de teller ikke.. hehe)

Back
Topp