Oppfordring!

Surita

Elsker forumet
Fant dette her som status til en kamerat på facebook. Syntes det var så bra at jeg ville dele det her inne også!

"Jeg oppfordrer alle til å holde seg unna det åpne fengslingsmøtet terroristen vil ha. Ikke møt opp, ikke glem, men heller ignorer ham så langt det lar seg gjøre. Ikke gi ham den oppmerksomheten han vil ha, ikke det sinnet han vil ha, gi heller en gratis klem og kjærlighet til dem du kan. Som nasjon bør vi snu ryggen til terroristen og ikke lytte til ham og hans budskap! Spre det videre!"

Helt enig!

Samtidig oppfordrer jeg til å la være å lese det han har lagt ut, la være å google navnet hans, og ikke gi oppmerksomhet til noe han står bak på forskjellige nettsamfunn.

Ja det burde ikke dukke opp noen der! Han skriver i manifestet at han skal spre sitt budskap og mener at vi en dag vil takke han for det han har gjort han fortjener ikke å bli hørt!! Da ødelegger det en stor del av planen hans..

Det er nok desverre for seint...
Han blir aldri glemt.
Ansiktet hans sitter fast på netthinna og navnet vil være på alles lepper i mange år fremover.

Det er aldri forsent! Hvis ingen gir han noen oppmerksomhet og stiller opp på det møtet får han ikke viljen sin. Han vil jo at mange skal møte opp så han får spredt sitt syke budskap. 

Jeg kan garantere deg at uansett hvor mange som setter det på sin status, så kommer det til å vrimle med journalister og medier der imorgen.

Folk er nysgjerrig på tankegangen hans, og folk har alltid lyst å være der for å vise sin avsky.

Dessverre.

Back
Topp