....123456
Forumet er livet
Til alle dere som lar ungene gå halloween i dag eller i morgen (og ellers også, men i mørke kostymer er de ekstra vanskelig å se). Ta på de refleks. Holdt på å gå skikkelig gale for meg i dag. 5 unger i mørke kostymer midt i veien. Heldigvis er det bare 30 her, men jeg så de akkurat før det var for sent. Men det var på nære nippe..