Oppfordring:

....123456

Forumet er livet
Til alle dere som lar ungene gå halloween i dag eller i morgen (og ellers også, men i mørke kostymer er de ekstra vanskelig å se). Ta på de refleks. Holdt på å gå skikkelig gale for meg i dag. 5 unger i mørke kostymer midt i veien. Heldigvis er det bare 30 her, men jeg så de akkurat før det var for sent. Men det var på nære nippe..
 
Til alle dere som har unger som er ute på kvelden generelt: BRUK REFLEKS.

Det er ikke bare på halloween man kan bli overkjørt.
 
ORIGINAL: StinkiStini

Til alle dere som har unger som er ute på kvelden generelt: BRUK REFLEKS.

Det er ikke bare på halloween man kan bli overkjørt.

Jeg skrev jo og ellers også.. Men her er ungen generelt flinke til å bruke refleks. I vårt nabolag hvertfall, men jeg i dag hadde de ikke.. Men jeg sa det til de også når de kom på døren her, at de burde ta på seg refleks for de var så vanskelige å se.. I ei hyggelig tone selvfølgelig
 
Back
Topp