Oppfordring til en nyåpnet termingruppe :)

En tråd i 'Juli 2017' startet av Forumansvarlig Tamara, 19 Apr 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei jenter! :)

Det er koslig at dere skriver i termingruppen at dere vil inn hit og prøver å "holde av plass", viser testene deres og slikt. Men for at terminforumene skal holdes ryddig så ønsker vi at dere ikke gjør dette.
    De som har fått positiv test kan flytte inn hit. Alle uten positiv test bes skrive om testene sine og mulig symptomer inne på før svangerskap :)

Håper på forståelse for dette.

Hilsen Moderatorgruppen her på Babyverden :)

2. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

2 juli, Universitetssykehuset Nord-Norge:happy:

• Liker Liker x 3
  3. Frokostkaffe Flørter med forumet

Omtrent samme dato på meg! Begynnelsen av juli (ikke helt regelmessig syklus gitt...) Et sted mellom 1.-4.tenker jeg. Og går alt etter planen blir det fødsel i Kristiansand <3 Da blir det tredje (og siste) barn i familien.

• Liker Liker x 2
  4. Gratulerer begge to :D Og velkommen til Juli 2017 :D

5. Isa28 Glad i forumet

Et sted mellom 2-3 juli :) Håper spiren klamrer seg fast denne gangen!

• Liker Liker x 2
  6. Mamma til 3 snart 4? Andre møte med forumet

Hei hei:) vet enda ikke om jeg havner her eller i juni. Testa positivt på mandag men siste mens var 8 september. Dilemmaet er p pilla så jeg har 0 snøring om hvor langt jeg er ellers har jeg 3 barn fra før. Minsta er 6,5 år mellomste blir nå 8 og han eldste er 9

• Liker Liker x 4
  7. Tust Elsker forumet

Testa positivt i dag morres gitt:D:D termin 05 juli:):) blir 2de barn;føder på Kristiansand sykehus:):)

• Liker Liker x 2
  8. Ikke i bruk Forumet er livet

Gratulerer damer. :)
    Anbefaller dere å lage egen tråd her inne istedenfor å skrive i denne tråden ;)

Del denne siden