Oppfordring til alle jenter!

JanneJenta78

Forumet er livet
På alle babysider jeg har kommet over på nettet, er det masse oppfordringer til mannen om å hjelpe til under svangerskapet/graviditeten..støtte opp, være tålmodig og tolerant, løpe hit og dit og hente/fikse/ordne ting.

Det er jo bra også...å gå gravid er en påkjenning, så vi trenger hjelp og støtte og bli dullet med![:)]

MEN...alle vi jenter er vel "plaget" med hormoner i større eller mindre grad. Og det er det som regel mannen som får lide (mest) for...

SÅ...jeg har en oppfordring til alle jenter:
Gjør noe for mannen din i dag!![:)]

Han fortjener det sannelig han også!! Det kan være alt mulig du vet han setter pris på. F.eks. et lite kort hvor det står hvor stor pris du setter på alt han gjør...eller gi han en fotmassasje i stedet. Er bare å bruke fantasien![:)]

Det kan jo tross alt være med på å skaffe oss noen "tålmodighetspoeng" til senere [;)]

Ps. Hadde vært gøy å høre hva dere evt har gjort og..kanskje vi andre kan få noen tips![:)]

hehe, spørs om jeg kommer til å gjøre noe spesielt for sambo. han må gjøre det meste for tida, fordi jeg er så dårlig! men jeg sier stadig vekk at jeg elsker han ol...! :)

Ha ha ha tror jeg får poeng for tiden så det holder denne uken. Han er bortreist hele uken og jeg har hele ansvaret for 3 barn under 7 år, 300 sauer i tillegg til 100 % jobb og ekstrem svangerskapskvalme [;)]

Super oppfordring!!!

Jeg vil ta den,men desverre ikke i dag.
Dersuten så må jeg si at jeg ikke er hverken sur eller grinete eller mindre aktiv nå når jeg er gravid.
Selv om jeg føler jeg trenger det, så er ikke sambo her i huset så flink å forstå at å gå gravid er ikke bare lett!!!

Men ikke meningen å syte da!!!

Skal ta oppfordringen din en annen dag!

En liten oppfordring til!!!

Selv om det er tidlig går det jo ann å begynne å tenke ut en liten ting... Når barnet er født blir det jo veldig mye oppmerksomhet rundt mor og barn,så hvorfor ikke ha en liten pappagave på lur.. Da jeg fødte vår sønn for 2 år siden,måtte jo mannen min reise hjem til tomt hus etter fødselen.. Så jeg sa at han måtte kikke under dyna i sprinkelsenga når han kom hjem,og der lå det en pappagave... Det satte han stor pris på...Kommer til å gjøre dette igjen,både til pappa og storebror...

spent87: i`m in..skla sjå kva eg får gjort når han kjem heim...

malønna: GENIAL IDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D] DET skal eg og gjere!!

ORIGINAL: tvilling38

Ha ha ha tror jeg får poeng for tiden så det holder denne uken. Han er bortreist hele uken og jeg har hele ansvaret for 3 barn under 7 år, 300 sauer i tillegg til 100 % jobb og ekstrem svangerskapskvalme [;)]

Jeg bøyer meg i støvet!!!

Og malønna: det var et bra tips! *notere bak øret*

ORIGINAL: tvilling38

Jøssenavn da, kvinne! Du får poeng av meg i hvert fall! *bølgen*

ja det er sant det samboer burde oxo få litt kos å bli vartet opp.det med en presang under senga var ikke dumt den skal jeg ta med meg he hehe:-)

Må innrømme at pappan ikke har fått noen gave fra meg når vi har fått barn, men det har heller ikke jeg fått av han. Kanskje jeg skulle hinte om at det hadde vært en god idè? [:D] Blomster har vi jo fått i lag fra slekt og venner.

Storesøstrene har fått gave fra babyen første gang de er på besøk på sykehuset. Det er noe som har fallt i meget god jord. Det er jo ikke alltid så lett for storesøsken når en liten nettopp er kommet og får all oppmerksomhet. Heldigvis er det mange som tenker på dette og som har med en liten ting til eldre søsken også[:D].

Vi har også hatt som tradisjon at pappan har tatt med seg storesøsken og kjøpt den aller første kosebamsen til babyen som de gir når de kommer på besøk. Ifølge pappan så har det ikke alltid vært like enkelt da storesøstrene er ganske kresne i sitt valg av bamse. Det skal visst være både rett farge og rett mykhet og lukt på bamsen før den blir godkjent. Sist falt valget på en brun og rosa ku (som heter fru KU).

Kjempe smart! TAKK!!!!
Det skal jeg gjøre.
En til han, og en til datteren hans

You must log in or register to reply here.
Back
Topp