Oppfordring, **fb-status**!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Oppfordrer dere alle til å ha denne statusen på fb og følge det som står der. 

"Som dere sikkert har sett, kan man se alt nå hva ens venner skriver, hvilken gruppe man er med i, t.o.m. hva noen skriver i gruppen; selv om den er stengt. Vet ikke hva FB holder på med egentlig, men alt skal tydeligvis være åpent nå.
Det er skremmende. Til dere som jeg har som FB-venn:

Jeg vil be deg om en tjeneste - hold muspekeren over mitt navn, vent til boksen dukker opp og hold deretter musen over abbonererlenken. Klikk deretter bort kommentarer og "liker"lenken. Jeg foretrekker at mine kommentarer på venners statusoppdateringer ikke blir offisielle. Takk! ♥
Legg inn dette på din status om du ikke vil ha ALT DU GJØR PÅ FB skrevet til høyre slik at alle kan se det! :O)
Jeg gjør det samme til deg om du vil det, klikk bare på "liker".

Håper dere som har meg på vennelisten deres vil trykke dette vekk på mitt navn. Jeg er IKKE interresert i at andre som jeg ikke er venn med kan se hva jeg skriver. 

Jeg har allerede begynt å gjøre dette på venner av meg og kommer til å fortsette å gjøre det også, for jeg regner ikke med at alle har lyst at alt skal vises til alle.. :/

Hæææ??
Kan resten av facebook se hva jeg skriver på hemmelige/lukkede grupper? Er du heeelt sikker? Buuu!

Aja baja!
Hvordan gjør man en gruppe skjult? Den SKAL i utgangspunktet være hemmelig og lukket.

Synes det er så irriterende også eg!
eg har ingen interesse av å vite ka perdifere venner skriver på veggen til folk eg ikkje er venner med.. korfor skal eg vite det da??

No legger eg generelt ikkje ut personlige data og bilder av vesla og sont på Fb da.. men så teit alikevell..

og dette med at eg skal legge inn heile livet sitt no?? CVn sin osv så kommer alt i kronilogisk rekkefølge.. snakk om å dele ALT med folk!

Såg det jo når de tok han Birkeland-jævelen også, at media samme dagen hadde masse informasjon om han tatt ut i fra FB sida hans. Tenk om en var "venn" med han på FB da.. fordi e hadde gått på ungdosmkole med han eller noke sont. så ringer plutselig pressen og du blir assosiert med en son fyr...
mange som blei plaga av det i etterkant...

Man trenger jo ikke skrive inn CV og alt dette her da, selv om det er noen som har gjort dette siden tidenes morgen, hehe!! 
Jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller.

Profilen min har jeg alltid hatt sperret slik at det er kun venner som kan se den. 

Og febgruppen har jeg gjort hemmelig og skjult, det er det bare admin som kan gjøre. 

Jeg har også sperret profil. De som ikke er venn med meg på facebook kan ikke søke meg opp heller. Vil vennene deres se hva jeg holder på med, eller blir det unntaket? Uansett så ser jeg at jeg får med meg hva folk hører på på spotify også.. hva er poenget med det da!?

trur eg skall ha sperret profil,, er meget sikker på det.. gjelder det da og ?   forbaska drit dette!!! arh,,, utrolig irriterende at ting som blir skrevet i lukket grupper kan offentliggjøres . om det var slik og mene? har ikkje fått dette med meg før eg leste her nå..

prøver dette med min lille sukker ert hjerne,, men må du være pålogget,,, for det kommer ikkje noke opp.

Back
Topp