Oppfattes som en bedreviter

Trollveitja

Elsker forumet
Det sårer meg så mye at folk tror slik og jeg vil gjerne vite hvordan dere forumdamer oppfatter meg.

Jeg lever og ånder for å hjelpe andre, om noen har problemer eller spørsmål - henger jeg meg på i håp om å kunne hjelpe. Jeg kommer med forslag om ting som har funket for meg, folk jeg kjenner eller informasjon jeg har tatt til meg via media. Jeg vil gjerne gi noen en mulighet til å velge eller prøve å se om det kan hjelpe, jeg sier jo ikke at det er fasitsvar eller at det funker? Føler snart at jeg må skrive eller si det hver gang jeg ønsker at noen skal ha det bra, fordi jeg missforståes... Har kommet frem at enkelte som står meg nært også oppfatter meg slik, har veldig lyst til å legge meg ned å gråte... Mens andre folk som kjenner meg vet at det ikke er slik..

En ting til, har fått høre at på forumet oppfører jeg meg som at jeg har 5 barn fra før og at jeg er jordmor og hele pakka. Jeg liker også å lære, derfor henger jeg meg på og svarer - også med et spørsmål eller kommentar om "er jeg helt på bærtur, tar jeg feil", også nevner jeg at jeg ikke har barn fra før. Jeg henger meg på fordi jeg elsker å lære ting, det gir meg også bedre tilgang til å kunne gi gode oppvektstmuligheter for barnet mitt...

Oppfattes jeg virkelig slik? :(

Jeg har hvertfall ikke oppfattet deg slik her inne :) syns det er topp å få svar på det jeg lurer på, eller ha noen å spekulere sammen med ;)

Folk må alltid ha noen å klage og pirke på. Man kommer ikke langt i verden om man ikke tørr å hive seg på ting å søke opplysning eller finne ut av det man lurer på. Å det å ville hjelpe folk er jo en hyggelig tanke.

Er ikke alle som tåler at man kan være hyggelig og hjelpsom desverre. Det kan bli formye for dem. Synd for dem!

Desember 2014

Bruker App

Har ikke oppfattet deg sånn. Er det ikke derfor folk er på forum da? For å spørre å få svar og evt diskutere ting... Not to worry :)

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg har ikke oppfattet deg slik:)

Har oppfattet deg som engasjert på en god måte. Men absolutt ikke som en bedreviter. :)

Hæ? Hvor har du fått høre det fra? (Retorisk spørsmål).

Du virker som ei sympatisk jente som både deler og gjerne ber om kunnskap :)

Oppfatter deg ikke slik. Når babyen kommer ut vil alltid folk komme med råd - noen fungerer bra, andre ikke. Men vet ihvertfall at mange forumdamer har hjulpet meg masse:)

Men har du fått høre fra noen på forumet? Syns det var merkelig

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg oppfattes slik irl.
Før ble jeg såret over det og forstod ikke hvorfor folk trodde det om meg, da jeg bare prøvde å hjelpe og forklare.

Nå er jeg mer sånn, vel, du visste det ikke og jeg forklarte det. da vet jeg bedre enn deg da!

Orker ikke å tenke mer på hvordan folk oppfatter meg. Jeg vil jo bare hjelpe, og det vil nok du også ;)

Jeg har ikke oppfattet deg slik. Ikke tenk på det, folk er veldig drømmende. Jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg kan sikkert tolkes slik av å til i tillegg til at jeg kan virke bossy. MEN det et meg! Vis jeg ikke er meg. . Hva da? Da hadde jeg ikke hvert her jeg er idag. Mannen min og babyen i magen og alt det rundt hadde kanskje ikke vært her... vær stolt av deg, du prøver bare å hjelpe. Noen har vanskelig å forstå, andre er vamskelig å forstå (slike som meg), noen har bare vanskelig å ta imot hjelp/forslag. Prøv å ikke tenk så mye på det. Vær deg selv og vær stolt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har heller ikke oppfattet deg slik, selv om jeg har sett deg både her og der ;) Har derimot vært borti enkelte her inne som bruker sin kunnskap på en irriterende og overvelmende måte. Greit man har mye kunnskap om et område eller flere, men enkelte ganger kan man like godt holde munnen lukket eller trekke fingrene av tastaturet. Håper du ikke får flere slike opplevelser her inne, og at du fortsetter å svare på tråder og hjelpe til så godt du kan ! :)

Må bare si at jeg ikke har oppfattet deg slik.
Kjenner følelsen av at folk feiltolker man, fått høre mye rart om hvordan jeg blir oppfattet. Men når folk tar så feil av man, da tenker jeg at det er dems problem, ikke mitt. (Lettere sagt en gjort)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Oppfatter ingen på Desember slik jeg :) Ydmyke damer hele gjengen synes jeg. Men skriftlig så er det jo lett å oppfatte ting på en helt annen måte enn det var ment :/

Jeg har ikke oppfattet deg slik.
Heller meninger og kunnskap enn intetsigende pjatt.

Dette er jo et forum der folk stiller ganske direkte spørsmål, så da er de jo på jakt etter svar.
Det er jo fint at man sier i fra om man ikke er helt på hva som er rett og galt om det er tilfellet. Jeg syns det er helt på sin plass å korrigere missoppfatninger og gale konklusjoner som av og til spres i tråder. Dette er jo et sted der folk søker kunnskap om enkelte områder ved graviditet.
De fleste klarer vel å skille person og sak, og tar seg vel ikke nær...tenker jeg da... :)

Jeg har ikke oppfattet deg slik.
Heller meninger og kunnskap enn intetsigende pjatt.

Dette er jo et forum der folk stiller ganske direkte spørsmål, så da er de jo på jakt etter svar.
Det er jo fint at man sier i fra om man ikke er helt på hva som er rett og galt om det er tilfellet. Jeg syns det er helt på sin plass å korrigere missoppfatninger og gale konklusjoner som av og til spres i tråder. Dette er jo et sted der folk søker kunnskap om enkelte områder ved graviditet.
De fleste klarer vel å skille person og sak, og tar seg vel ikke nær...tenker jeg da... :)
Bra sagt :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Har ikke fått klager fra forumdamer, og setter veldig stor pris på at dere sier meningen deres. Var bare sårt at noen nært kom med den uttalelsen i og med at jeg var mobbet som liten for å være hjelpsom, nysgjerrig og ville lære mye. Er oppdratt til å søke svar, selvfølgelig kommer ikke jeg med råd om noen ikke spør. Jeg gir også en lyttende side, betryggende og oppbyggende side. Hvor komplimenter, kondolerer osv. passer seg, spør ikke noen om råd så vil de jo ikke ha det :)

Om jeg søker svar, så spør jeg om råd og finner ut av svaret ved å bruke rådene jeg har fått :)

Back
Topp