oppførselen til Russen...

aimste

Forumet er livet
Når man får på seg russedressen, har man da fripass til å gjøre hva man vil??

Fra Avisa Nordland i dag: fem blåruss skal ha bundet henne til en stolpe i rundkjøringen ved Aspmyra stadion, spylt henne kliss våt mens de kommenterte utseendet hennes, ødelagt datamaskinen hennes og forlatt henne fastbundet.

Hva er det som får folk til å gjøre sånner ting??

Link til saken: http://www.an.no/nyheter/article5603856.ece

Jeg tror det at, når en kan få seg til og gjøre så drastiske ting, så ville det kommet frem før eller senere.

Russedressen hjalp nok litt til og slippe det løs tidligere tenker jeg.

Jeg leste artikkelen, og jeg tenker ikke på det som at russen gjorde det der. Ser på det som to dritsekker som føler de må rakke ned på andre for og føle seg selv bra.

Jenta blir og støttet opp av russepresidenten, og de to som utførte handlingen vil nok heldigvis få en del pes.

Helt sykt!

Heldigvis er de fleste russ oppegående nok i hodet til å begrense seg til vannpistol og mildere ting.

Det der er utrolig krenkende og ikke minst kriminelt! Frihetsberøvelse og vandalisering og mobbing! Ser kommentaren under om at de burde gå skoleåret om igjen og ikke få være russ noen sinne, hva i all verden slags straff er det? Å være russ er bare en liten fjert i forhold til resten av livet! Disse to blir nå anmeldt og får dette på rullebladet i tillegg til straff. Det har de med seg resten av livet. Så kan en spørre de om noen år, når de forsøker seg på arbeidslivet, om det virkelig var verdt det?

Det er kanskje noen få som opplever russedressen som en anledning til å virkelig være "vill" og gjøre alt mulig som de har lyst til, men jeg håper og tror at det bare er fåtallet som ville gjort noe sånt bare fordi de var russ.
Jeg tenker at det har mer å gjøre med hvilken type man er i utgangspunktet, enn russen generelt.

vet at russen et annet sted hadde fått beskjed av professor /lærer på skolen at de var for snille og det var ikke det Russ sto for, Han sa at Russ sto for å være vill og at en da kunne slippe seg løs og være litt uten for loven.

Hva er galt med at Russen ska være snill og heller være et bra forbilde en å gjøre slikt faens skap som de har gjort her i dette tilfelle

emoticon 

Jeg tenker mer at drittsekk er drittsek, om de har drakt på seg eller ei..

Og så syns jeg det er så utrolig dumt at noen slike idioter (som ser dressen som fripass) ødelegger for alle de russene som oppfører seg, og gjør noe bra for samfunnet! (linker, som alltid til bømlorussen, som styrer Løp for livet, og bruker russetida si på å samle inn penger til kreftsaka etter at en av deres egne fikk kreft i 1988. HVET ÅR samler de inn penger, og prøver å slå hverandres rekorder..http://www.lopforlivet.com/Lp_For_Livet/Heim.html)

Ikke EN gang har de litt større avisene gitt dem æren de fortjener pga sånne dustehuer som ødelegger og drar ned ryktet..

toneany skrev:
Det er kanskje noen få som opplever russedressen som en anledning til å virkelig være "vill" og gjøre alt mulig som de har lyst til, men jeg håper og tror at det bare er fåtallet som ville gjort noe sånt bare fordi de var russ.
Jeg tenker at det har mer å gjøre med hvilken type man er i utgangspunktet, enn russen generelt.

Helt enig med deg:)
I dag hadde barnehagen til snuppa besøk av en russebil som kom med is og russekort til alle barna:))

Back
Topp