Oppførsel på norske jenter i Syden

Flaut ja, men nok så sant ..emoticon 

- "Norske jenter er dritt. De kommer hit bare for sex, de er helt gale og ville, men vil ikke ha noe seriøst forhold med oss".. 

haha!

"Innvitasjonsfjes" Ehm, hæ?
Jeg leste en artig tråd på et annet forum i går, om en som mente hun kunne se på folk om de fantaserte om henne og hadde lyst på henne. Og hun så visst det ofte, i øynene til både single og opptatte menn. De kunne ikke skjule det for henne, nei.

Jeg tenkte egentlig bare at hun var en litt vel selvopptatt skrulle. Og her kommer en teppehandlerer og sier det samme.

Men ja, det er småflaut at folk holder på sånn. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det er givende på noen som helst måte for dem, personlig synes jeg tanken på sex med noen jeg ikke kjenner er litt guffen. Jeg kan jo ikke vite om han kanskje viser seg å være den største dusten med allverdens fjollete meninger, og da ville jeg ikke klart å kose meg.
Og hvorfor er det greit å være tøsete med en gang man kommer utenfor landegrensene? Nei, jeg skjønner ikke tankegangen deres.

Voldtektsforsøk ja... Jeg er ganske sikker på at jeg hadde blitt voldtatt selv, om ikke jeg hadde hatt vennen min som ventet på meg rett ved. I Belgia for noen uker siden, på vei mot flyplassen, hadde jeg lagt veska i et oppbevaringsskap og kjøpt juice i en juicebar. Fyren som sto der var veldig flørtete og hyggelig, og det er jo gøy. Så gikk vi rundt i byen noen timer, jeg og vennene mine. Når det var på tide å hente baggene, gikk jeg først på do. I det jeg kom ut og begynte å vaske hendene, dukker han fyren plutselig frem fra bak et hjørne inne på jentedoen. Jeg så han i speilet først, han gjemte seg helt klart. Han hadde sett at jeg gikk dit, og fulgt etter meg. Mens jeg vasket hendene prøvde han å kysse meg og var kjempenærgående.Jeg hoppet bakover, ble sint og sa at jeg ikke var interessert og faktisk hadde både mann og barn. Han var nok litt eldre enn meg, og sa han var overrasket fordi han trodde jeg var rundt 16. Eklingen.
Han prøvde å kysse meg igjen, og i det han strakk ut armen for å ta tak i meg, løp jeg ut og gjemte meg bak kompisen min. Vi stakk derfra ganske raskt.
Jeg ble faktisk veldig skremt av det her, og det føles ekkelt å tenke på det fortsatt.
For en dust.

Det ble kanskje litt avsporing fra det tråden handlet om, men...

Jeg synes at turister bør bruke hodet, og forstå at alle kulturer ikke er som vår egen. 

Jeg kjenner jeg blir flau når jeg leser det...

Back
Topp