Oppfølgingsplan sykemelding

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Fikk brev fra nav om at jeg og arbeidsgiver må lage en oppfølgingsplan siden jeg har vært sykemeldt 4 uker nå.
Andre som har gjort dette?

Jobben kan ikke tilrettelegge for meg med de problemene jeg har med å stå og gå, da arbeidsdagen kun består av disse tingene :-P

Så er jo ikke mye oppfølging de kan gi, siden vi jo vet at tilstanden går over ved fødsel (opptrening av bekken tar jeg i permisjonen så tenker ikke på den delen) men ikke akkurat blir bedre av en voksende mage i mellomtiden.

Sjefen din må sende inn en tiltaksplan og fortelle hvorfor du ikke kan jobbe til nav :)

Atbeidsgiver eller lege må sende inn ett lite skriv om hvorfor det ikke er mulig å komme tilbake på jobb :) legen gjorde dette for meg og det var bare snakk om en liten "grunngiving" på at det ikke går :)

Sjefen min fylte ut planen, og jeg bare underskrev. Det sto ikke så mye, bare at de ikke kunne tilrettelegge.

Fikk brevet, men står i sm fra lege til nav at det er risikosvangerskap så da skjønner de nok. Har ikke gjort noe.send inn om det er relevant står d vell? Krysser fingra for at det er greit :)

Takk for svar :-) legen har jo alt begrunnet hvorfor jeg ikke jobber, men skal så sjefen til å sende inn :-)

Her hadde også legen skrevet en begrunnelse for hvorfor jeg ikke kunne jobbe, men det holdt visst ikke for nav. Oppfølgingsplanen måtte også leveres.

Legen sendte inn skriv om at jeg ikke kunne jobbe, og jeg fikk sykepengene tilbake den dagen jobben sendte inn papirene til nav. Sendte pr post som først skulle til jobbens hovedkontor, så garantert at de ikke hadde kommet fram enda.
Stor forskjell fra kontor til kontor tydeligvis..

Back
Topp