oppfølgingsmøte med nav

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
fikk jeg en melding av sjefen at jeg skulle ha på torsdag...kjenner jeg grue meg fælt...vet ikke hvorfor..jeg blir vel litt stressa av sånn og vet ikke helt hva jeg skal si...jeg har jo vært sykemeldt 4uker nå..
testdagen er på torsdag..så enten er jeg gravid eller så er jeg kjempe lei meg.uansett svar så kommer jeg nok ikke på jobb på en stund...og feb er en vond måned for meg og...
tør ikke jobbe om jeg er gravid og drukner nok i sorgen hvis ikke...
noen andre som har vært på slike møte? tips?

Håper du blir gravid da!Det er bare 2 dager igjen til test dato.Hvordan klarer du å la det være og ikke teste nå?Jeg har ikke vært i en slik situasjon før men det går nok bra,skal du se!

Har dessverre ikke vært på slikt møte. Men kan ikke forstå noe annet enn at det skulle gå fint. Masse lykke til!

Ikke gru deg... Tror du vil møte forståelse med din forhistorie. De vil bare forsikre seg om at arbeidsgiver gjør alt de kan for å tilrettelegge for deg om det er mulig.... Prøver å gi deg andre oppgaver, om så bare noen timer i uka. Men jeg tror ingen vil tvinge deg på jobb.

Når du blir gravid, blir det nok enda enklere. Jeg slapp sånne møter med NAV sist. Det krever at legen din skriver en ekstraordinær begrunnelse, men det burde neppe være noe problem i det heletatt å plassere deg i kategorien risikosvangerskap og kome med gode argumenter for dette. Da slipper du flere møter og kan sykemeldes ut svangerskapet.

Håper du blir gravid da!Det er bare 2 dager igjen til test dato.Hvordan klarer du å la det være og ikke teste nå?Jeg har ikke vært i en slik situasjon før men det går nok bra,skal du se!

rett og slett for jeg er for redd for svaret...siste forsøk, så er nå eller aldri! derfor tør jeg ikke, :P så lever i håp så lenge jeg kan...

Ikke gru deg... Tror du vil møte forståelse med din forhistorie. De vil bare forsikre seg om at arbeidsgiver gjør alt de kan for å tilrettelegge for deg om det er mulig.... Prøver å gi deg andre oppgaver, om så bare noen timer i uka. Men jeg tror ingen vil tvinge deg på jobb.

Når du blir gravid, blir det nok enda enklere. Jeg slapp sånne møter med NAV sist. Det krever at legen din skriver en ekstraordinær begrunnelse, men det burde neppe være noe problem i det heletatt å plassere deg i kategorien risikosvangerskap og kome med gode argumenter for dette. Da slipper du flere møter og kan sykemeldes ut svangerskapet.

synes bare det er fryktelig tidlig å si jeg er gravid hvis jeg er det da..men bør kanskje bare si det...

synes bare det er fryktelig tidlig å si jeg er gravid hvis jeg er det da..men bør kanskje bare si det...
Skjønner at du ikke vil si noe, men alle du skal møte har jo taushetsplikt... Og du gjør det mye enklere for dere alle om du sier det. Så slipper du og legen og argumentere for noe ullent dere ikke kan definere. Jeg har ihvertfall vært helt åpen med min sjef denne gangen, og synes det er en lettelse å slippe å være så hemmelighetsfull. Møter mye mer forståelse for fravær når de vet hvordan ting er.

Et sånt møte er bare fordi arbeidsgiver er pålagt og tilrettelegge for de som har vært sykemeldt i over 4 uker. Det gjelder uansett fordi de ikke ser forskjell på årsak til sykemld:) Det er ikke noe mot deg, så det er bare å fortelle hvorfor, så er det i orden:)

NAV her er ikke flinke å møte opp på slike møter. De møtte ikke når jeg var sykemeldt i fjor. Mannen er sykemeldt nå og NAV møtte ikke der heller.
Det kommer til å gå fint ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan har det gått ?? Har du testet??

Back
Topp