Oppfølging ved høyrisikosvangerskap?

Mummis

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Hei, har dere noe erfaring med oppfølging i høyrisikosvangerskap?Jeg hadde alvorlig SF og HELLP som endte med hastekeisersnitt.Ble anbefalt å ta kontakt med poliklinikken ved et nytt svangerskap,men ble ikke fortalt hva det ville innebære, og nå sitter jeg her da:-)

Jeg er i risikosvangerskap og vet jeg kommer til å få ekstra iltraøyder og hyppigere kontroller men høyrisiko der er jeg jaggu litt usikker. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt med poliklinikken som du ble anbefalt :)

Ja nå har jeg kanskje tatt feil,det er sikkert risikosvangerskap jeg også har,ikke høyrisiko.Jeg får be om en legetime så jeg får en henvisning.Kjenner jeg gruer meg til denne prosessen!

Ja nå har jeg kanskje tatt feil,det er sikkert risikosvangerskap jeg også har,ikke høyrisiko.Jeg får be om en legetime så jeg får en henvisning.Kjenner jeg gruer meg til denne prosessen!
Det skal nok gå så bra skal du se :) heldigvis er vært svangerskap forskjellig :)

jeg er i den gruppen.. blitt lovet god oppfølging..så får vi se da... forløpig sykemeldt her og håper jeg blir det leeenge!

Ja såg på presentasjonsrunden at du har vært gjennom endel på veien hit så vil de nok ta ekstra godt vare på deg i tiden fremover!

Vet ikke om jeg har risikosvangerskap. Men ble lovet ekstra oppfølging denne gangen. Vet ikke hvordan, men skal spør legen når jeg er der på tirsdag :)

Sist fikk jeg kjempe oppfølging, grunnet genfeil. Dem var redd for jeg skulle få blodpropp.Gikk derfor på blodfortynnende

Gikk da på UL en gang i mnd
Legen en gang i mnd
Jordmor en gang i mnd.

Fikk også beskjed om at det ble likt denne gangen..

Okei kjekt å høre andres erfaringer.Skal ringe legen imorgen så blir det spennende å se hva som skjer:-)

Back
Topp