Oppfølging på g!!

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Vært hos jm i dag, og pga litt høyt BT vil hun at jeg skal ha oppfølging hver 4 uke i starten, + at jeg får oppfølging på sykehus som også er hver 4 uke. Hjelp! Kommer jo ikke til å gjøre noe annet :0 bra de er nøye da for all del men... Systemet funker hvertfall:))

Jøss, det var mye! Jeg har høyt BT til vanlig, og går på medisin for det, men skal ikke ha så mye oppfølging.

Jeg har og høyt blodtrykk og har fått en ekstra kontroll nå i uke 17. Så skal jeg tilbake i uke 24 for ny måling. Så jeg får ikke like hyppig oppfølging, men godt de passer på deg :)

Ja da får du god oppfølging;). Får håpe BT går ned da. Har du hatt høyt BT i de andre svangerskapene?

Nei ikke høyt de 2 andre sv.skap:) under trykk på bare litt 150/92. Føler meg topp form å tenker ikke på det. Var bare ikke måte på å farting imellom jobb å utdanning :p

Bra du blir fulgt opp! Jeg har lavt, ble målt fire ganger på forrige legekontroll av ren undring, og jeg lå da på 78/47 :P Er sykemeldt og har ganske mange begrensninger, må innrømme at jeg gjerne skulle hatt mer trykk.. Men så lenge alt er bra med lille i magen, så skal jeg alltids klare å holde ut!

Back
Topp