M
Moderator Tonje
Guest
Føler du at du får tilstrekkelig oppfølging i svangerskapet? Eller synes du at det kunne vært mer og tettere oppfølging enn det er pr nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som førstegangs så syntes jeg i begynnelsen at jeg fikk lite oppfølging og opplysninger. Hadde det ikke vært for forumet så hadde jeg gått å vært bekymret hele tiden. Så ja jeg syntes timene er langt fra hverandre og lite informasjon. Jeg har gått hver 14 dag til legen pga prøver, men hun gir ikke informasjon og virker ikke som har tid, så man skulle kanskje hatt noen jm timer i begynnelsen som ikke var så lange, men heller noen korte flere ganger så når man hadde spm kunne man stille de.
Enig! Veldig merkelig at det ikke er noe annet enn OUL mellom kontroll i uke 12 og uke 24 synes jeg.. Jeg har jo ikke akkurat mangel på spørsmål, og når Jm i tillegg sier at det dummeste man kan gjøre er å google, så vet jeg ikke helt hva dem vil at vi skal gjøre?
Tror det er litt forskjellig praksis ute å går også. Hos helsestasjonen i min kommune ville de ha meg på kontroll i uke 16 også.
Jeg synes forresten det er helt ok å google det man lurer på, så lenge man er kritisk til kilden og det man leser![]()
. Legen fordi jeg har hyperemesis, jordmor fordi jeg hadde traumatisk fødsel forje gang og mistet en i fjor, og gynekologen fordi jeg hadde premature rier de måtte stoppe pluss tidlig fødsel forje gang... Så jeg føler meg mer enn godt nok ivaretatt