Oppfølging i svangerskapet

chicaah

Forelsket i forumet
Dere som har blitt gravid med ass.befruktning, har dere hatt tettere oppfølging i svangerskapet fra sykehuset, eller har dere hatt samme oppfølging som andre som har blitt gravid på vanlig vis? Fikk dere tildlig UL eller måtte dere ordne dette selv privat?

siden jeg bor langt unna fertilitetsykehuset, må jeg ordne time til tidlig ul selv, går til privat gyn. etter den er det vanlig oppfølding..
med mindre du vil ha tett oppfølging , slik som min situasjon nå, men må ordne time og slikt selv. regne med jeg lager en oppflgingplan med jordmoren min når jeg har vært der.

Etter tidlig ul uke 7 er mitt svangerskap regnet som normalt, så her er det ordinær oppfølging. Men det kommer vel litt an på hva som er årsaken til ivf? Jeg har hatt et helt normalt svangerskap tidligere, når jeg fikk min datter, og har ingen indikasjoner på at dette skal bli anderledes.

Fikk henvisning til tidlig ul i posten fra klinikken når jeg ringte inn positiv graviditetstest, så bestilte jeg time selv hos en klinikk i nærheten.

Back
Topp