oppfølging habituell abort

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
jeg kjenner jeg blir frustert når jeg leser hva jeg har krav på .... :/

legekontoret har gjort rett å ta hcg frem til uke 6, men jeg skulle vært hos gyn i uke 6 eller på sykehuset...
gyn mente dette ikke var noe hast pga hcg. hun bryter faktisk mine rettigheter.. tok jo privat ul og han sa at jeg har krav på tett oppfølgning nå. jeg har jo 4 ul timer igjen hos han så vurderer å ta en på torsdag, men skal skal snakke med han om han anbefaler dette i morgen. han er jo fødselsoverlege på ahus.
timen til gyn er jo bare 9 dager til. legene på legekontoret er ikke på legekontoret før neste uke nemlig... de har kurs alle sammen så er det akkutt er det legevakten som gjelder.

takknemlig for fastlegen :) men gyn er jeg skuffet over for henne tar ikke dette så seriøst virker det som....

Uff. Ikke noe som er så irriterende som å oppdage at du ikke får det du har rett på. Sitter litt i samme båt! Frustrerende og skaper mer bekymring.
Masse lykke til. Krev det du har rett på ;)

Det er ikke noe gøy når man ikke blir tatt alvorlig eller ivaretatt som man skal. Hadde du kommet til gyn i uke 6 så ville de sikkert tatt UL der, så hadde du sluppet å bruke dine egne penger på dette. Ville snakka med gyn igjen og sagt at jeg har forstått det sånn at jeg har krav på tett oppfølging, og jeg ønsker å få tatt en tidlig UL for å se at alt er bra. Har du mulighet å komme til gyn et annet sted?

Uff. Ikke noe som er så irriterende som å oppdage at du ikke får det du har rett på. Sitter litt i samme båt! Frustrerende og skaper mer bekymring.
Masse lykke til. Krev det du har rett på ;)
det er ikke noe gøy når gynekologer bryter regelr. legen min har jo gjort rett :) skal snakke med legen min neste uke om jeg kan få henvising til en annen gynekolog. jeg krever det, men betalte også for ul for jeg vil gå til en fødeselslege eller en fra kvinneklinikk som kan mer. han er veldig ålreit så tenkte jeg skulle sende han en sms å høre hva han synes :)

Det er ikke noe gøy når man ikke blir tatt alvorlig eller ivaretatt som man skal. Hadde du kommet til gyn i uke 6 så ville de sikkert tatt UL der, så hadde du sluppet å bruke dine egne penger på dette. Ville snakka med gyn igjen og sagt at jeg har forstått det sånn at jeg har krav på tett oppfølging, og jeg ønsker å få tatt en tidlig UL for å se at alt er bra. Har du mulighet å komme til gyn et annet sted?
jeg avbestilte timen min pga sykdom for jeg fikk ny time til ny kontroll da jeg kun var 5 uker på ul hos gyn, men så presterer de å si at jeg trengte ikke ul før om 2 uker pga hcg.... da kjente jeg at jeg eksploderte innvendig. skal snakke med legen min neste og tekste med han vivek sethi :) frusterende når det blir sånn...

Back
Topp