Oppfølgelse av formen...

Linka

Gift med forumet
Så... hvordan er formen til de kommende januarmammaene???

Selv sliter jeg veldig med bekkenløsning og Alexander har lagt seg med hodet ned så det er kjempetungt foran her. Utover det syntes jeg at ting går bra. Er våken hver time om natta, men trøster meg med at det bare er 4 uker igjen snart.

Klem

Joda.. stort sett grei form..
SLITEN.. veldig sliten..
Varierer veldig fra dag til dag, da, men..

Halsbrann har vert slitsomt i det siste - og enkelte dager tendenser til oppkast.[8|]

Men det som blir mest plagsomt er at jeg alltid må bøye meg forover for å kunne bruke armene til noe.. ellers treffer magen vaskekommen eller kjøkkenbenken eller hva det nå er jeg prøver å nå med hendene[8D]

Her går det bare fint!! Men jeg stresser en del på jobb. Jobber som avdelingsleder i barnehage og desember er en travel måned full av aktivitet!! Men så får jeg skikkelig julestemning før jul [:D]

joda, formen er bra den. Selvom magen føles som et trommeskinn, og den lille presser meg nesten gul og blå!!! Masse våken om nettene, og tankene flyr rundt......Hva om, hvis så fremt, når skjer det osv.....Kjenner meg igjen i det at magen "tar" borti alt ja, kommer meg liksom ikke helt inntil speilet på badet, da servanten er i "veien"...;) Men nyter fortsatt tilværelsen som struttende gravid, og håper vi alle kommer oss igjennom desembern!!!! God helg fra meg

Formen er stort sett bra, men det begynner å bli fryktelig tungt nå syns jeg... Merker bekkenet veldig, har store problemer med å gå og snu meg på natten. Hodet ligger nede og presser på blæra hele tiden [:D][:D]

Gleder meg til det over, snart bare 4 uker igjen[8D]

Hei løven.