Oppevaring av for små klær!

ajentea

Februar 14
Hvordan oppevarer dere klær som er forsmå?

Vi håper jo på å få flere så er en del klær og sånt vi ikke vill kvitte oss med men må jo oppevare det på best mulig måte :)

Vi har kjøpt oppbevaringsbokser på jula. Puttet alle klærna i den, og satt det i boden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bare pakka det ned i pappesker og satt i boden. Skal vi ha en til blir startinga å prøve over nyttår en gang, så er ikke så lenge det må lagres :p

Pakker i plastkasser. Ønsker en til her også, så gir ikke bort noe enda. Føler meg så knyttet til mye av det også. Særlig det første tøyet hun hadde på seg. <3

Kjøpt plastkasser med lokk fra europris, og har det i boden.
Tar vare på ull og det jeg er spesielt glad i.. Resten går til Fretex :)

Plastkasser med lokk som kan stables oppå hverandre og inni hyller i boden

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sånne store plastbokser. Kommer nok til å trenge flere, har to fulle allerede og det er etter at jeg har sortert ut det som jeg ikke vil spare på til fretex.

Sorterer dem i plastbokser med lokk. Klærne ligger i den utvendige boden. Inneboden oppbevarer vi ting som barna leker med i ny og ne. Lett å ta frem. Jeg merker boksene etter str slik at jeg slipper å lage rot når jeg trenger noe :)

Noe i pappesker, men har kjøpt en del plastbokser med lokk på 60l, så tenker å oppbevare i de. 1-2str i hver boks.

Plastkasser med lokk. Slik at dei kan stabla oppå kvarandre :)

Jeg har dem i sånne poser du suger ut luften med støvsuger, og så opp på loftet med dem. Hun har jo sinnsykt mye klær, så dersom jeg skulle brukt kasser på boden, hadde det ikke vært plass :$

Jeg har dem i sånne poser du suger ut luften med støvsuger, og så opp på loftet med dem. Hun har jo sinnsykt mye klær, så dersom jeg skulle brukt kasser på boden, hadde det ikke vært plass :$
Er nok ikke en dum ide det der;) det tar mye plass med alle klærne:o

Wow:o myyye klær!:o har du arvet mye?

Hun har to nieser, så har arvet etter dem ja :-) I tillegg har vi kjøpt en del brukt og fått en del nytt. Så det hadde vært kjekt med en jente til ;-)

Heldig dere:) vi har ikke arvet noe:o

Vi har vel et luksus problem. Vi synes vi bør bruke alt minst en gang, og helst så de vi har fått det av ser det.. Har en del klær som har blitt brukt bare den ene gangen, og det er litt trist.

Last edited:
Vi har vel et luksus problem. Vi synes vi bør bruke alt minst en gang, og helst så de bi har fått det av ser det.. Har en del klær som har blitt brukt bare den ene gangen, og det er litt trist.
Hehe ja det er luksusproblem:) gøy med mye klær da:D

Back
Topp