Oppe på julafta

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Har dåke tenkt på korleis dåke skal gjere det med pakkeåpning og legging på julafta? Her legg han seg kl 19.00 og vi vil ikkje vere klar med pakkeåpning til då. Så lurer på om eg skal prøve å få han til å sove seinere på ettermiddagen og la han vere oppe litt lenger. Er jo ikkje mykje han skjøner uansett, så er litt i tvil!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tror nok vi legger til vanlig tid jeg.. Rundt 19.00. Kanskje litt seinere om form og humør er på topp. Men, vi får se:)

Vi skal åpne litt pakker hos svigers på formiddagen,så håper jeg hun sover i bilen når vi kjører til foreldrene mine og kanskje også litt i kirken. Så er hun hvertfall våken når vi spiser,og resten ser vi an når det kommer.

Vi spiser middag kl.17..blir vel pakkeåpning fra ca 18.tida...
Håper hun får noen lurer på dagen,så hun er opplagt..
Hun legger seg mellom 18 og 19.30 til vanlig,så vi ser ann.
VI skal være hos min mor som ikke bor langt unna,men vi overnatter der da..Så vi legger nok hun bare når hun er såpass trøtt at hun gnir seg skikkelig i øynene..

Her tviholder vi på rutiner! Vet av erfaring at det å gå bort fra det, bare for tradisjons skyld, er ris på egen bak! Så her spiser vi middag rudt 15 tiden og pakker opp gaver etterpå :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her blir det også vanlug legging:) prøvde en gang å sove frempå pga sen gudstjeneste for konfirmantstorebror uten hell.han ble trøtt i vanlig tid likevel og hvis vi vil unngå langvarig gråt må han få legge seg♥
Men snart juuuul!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Håller på rutinerna här också:-)
Vi har tidigarelagt middagen å äter nu runt 15.30 - efter kyrkan. Så blir det pakkeåpning, kos å sovdags för mini.

Back
Topp