Oppe på do om natta?

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Flere som våkner på natta og må tisse? Aldri skjedd før, men nå har jeg plutselig starta med det :p Hvor langt er dere på vei? (Er selv 6+5) :)

Ja. Gjerne 2-3 ganger. Jeg er 8+3

Ja, 1-2 ganger hver natt. Har gjort det siden jeg var va 4+0 ;)

• Liker
Reactions: J30
Bare jeg som ikke er oppe for å tisse om natta? :confused:

Ja, ligger å drar det ut i det lengste når jeg egentlig bare burde gått med engang [emoji23] 8+1 i dag

Bare jeg som ikke er oppe for å tisse om natta? :confused:

Jeg klarer meg foreløpig fint uten :) Bortsett fra en gang her om dagen da jeg måtte opp klokka halv seks kun for å tisse, men da hadde lagt meg klokka 21 kvelden før, noe som er mange mange timer tidligere enn vanlig, så det var ikke rart at blæra fikk seg et sjokk :P Hehe...

Jepp, den siste uka har jeg vært oppe rundt 1.30 tida, og igjen kl 05.00. Har egentlig verdens største selskapsblære, men ikke nå lengre nei:p
6+6 i dag:D

JA! [emoji28][emoji21]
Jeg er 8+0 i dag og har flydd oppe nattestid hele veien. Oftest må jeg opp to ganger.

Ikke enda her, er 7+1 i dag. Men har begynt å merke litt endring siste to dagene på dagen, må tisse oftere.’☺️

6+2, og har vært på do to ganger om natta i et par uker allerede!

Jupp ca 1 gang per natt. Noen få ganger slipper jeg! De nettene er fantastiske!

6+6 og er oppe ca 2-3 ganger om natten for å tisse en liten skvett[emoji23] ikke før denne uken at jeg har merket en oppgang i dobesøkene [emoji4]

Ikke om natten, men våkner om morgenen og er rimelig trengt :joyful:

Back
Topp