Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mange ganger ganger står du opp om natten for å tisse?
Jeg er oppe alt fra 2 til 5 ganger HVER natt, har vel så å si ikke sovet en hel natt etter at jeg fant ut jeg var gravid! Men på en måte er det vel bare å bli vant til lite søvn om natten!
Skrev dette på syte- og klage tråden idag tidlig..
Får ikke sove..... Å om jeg sovner så våkner jeg igjen av hver minste lyd og bevegelse, da hjelper det ikke akuratt med en samboer som ikke ligger stille.
Han begynner også på jobb kl 05.00, så da våkner jeg også når han skal gjøre seg klar. Da er jeg alltid skrubb sulten å må stå opp får å spise å gå på do. Kan ikke holde på sånn som dette til småen kommer. Da blir jeg gal.
Flere som har mistet nattesøvnen ?
Som regel bare en gang. Og da bare en times tid før vekkerklokka ringer, så blir så stresset for å sove nok etterpå. Hadde vært greit om presset kom tidligere på natta. Når det er sagt går jeg på do 2-3 ganger før jeg sovner.
Tvillingene her sørget inatt for at jeg satt ny rekord med 5 dobesøk. Plutselig får jeg spark rett i blæra, og da er det bare å løpe til do for min del. Sover dårlig for tiden med andre ord
Jeg er som regel ikke oppe i det hele tatt, jeg.. Måtte opp iløpet av natta i noen uker i begynnelsen, sånn rundt uke 8-14 kanskje, men etter det har jeg stortsett ikke vært oppe. Våkner flere ganger på natta da, på grunn av av det strekker på sidene av magen, ganske vondt igrunn..