Oppe om natten..

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Jeg er uheldigvis av den typen som har vansker med å sove igjen hvis jeg er oppe om natten. To netter nå har jeg måttet opp på do og får ikke sove igjen på en drøy time.. Ganske irriterendes for ei som skal opp på jobb..hehe. . Flere nattranglere her?! :D

Jepp!
Oppe hver natt for å gå på do, brujer lang tid på å sovne igjen :/
Lenge siden jeg har hatt mer en 3-4 timer sammenhengende søvn!
Men får se på det som trening til den lille kommer :p

Hehe ja da blir man jo så trøtt at men sovner igjen uansett:-) Husker at jeg duppet i en stol gjennom natt amming sist :p

Jepp! Jeg har vært mye kvalm på natta, der jeg ligger våken i 2-3 timer! Kjedelig!

Jepp. Er vel oppe 4-5 ganger, hvertfall. Når jeg kommer tilbake snorker samboer som en gal, så får ikke sove på et par timer og da må jeg gjerne opp på do igjen når jeg har nesten sovna. Savner søvn!!

Siden jeg ble gravid har jeg vært oppe alt fra 4-7 ganger om natta... Første tiden pga toalettbesøk, nå er det bekkenet som er problemet Så blir vel ikke sammenhengende søvn på 10 år nå da...

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Slik har jeg det også. Irriterende. .

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har blitt bedre. De første ukene var grusomme. Måtte opp på do mange ganger og fikk ikke sove igjen.. Nå kan jeg sove en hel natt uten å måtte opp på do.

Noe positiv fikk jeg utav at gutten vår sov MAX to timer i strekk det første et og et halvt året. Da lærer man seg til å sove når man kan:-p

Jeg er vanligvis en som sover 10-11 timer i strekk, men etter at jeg ble gravid og må opp om natta for å tisse får ejg ikke sove igjen, og hvis jeg får sove er det bare halvveis og våkner hele tiden. Så jeg sover kanskje 3-5 timer om natta nå :( Ungen trenger tydeligvis ikke å ha kommet ut for at nattesøvnen skal gå skeis, nei. har jo 7 mnd med erfaring allerede før den kommer :p

Hehe vi får nok se det positive i det- jeg får blant annet tatt igjen litt lesing som jeg rett og slett ikke makter om kvelden fordi jeg er så trøtt :p I natt leste jeg mellom 03 - 03.45 hehe Jeg elsker å lese :)

Godt å høre det er flere! Kan ikke huske at jeg våknet så fort sist gang..

Septemberbaby2014❤️

Jeg har vært ganske heldig, men hver dag når typen står opp for å gå på jobb våkner jeg for å gå på do, og da er det gjort :P da nytter det ikke å sovne igjen :) jeg har vært sykmeldt siden august, så jeg prøver å sove så lenge som mulig for at dagene ikke skal bli så lange :) før i tiden hadde det bare vært flott å våkne i 7 tida hver morgen!

Sent from my iPad using BV Forum

De siste ukene har jeg begynt å våkne på natta. Ikke fordi jeg må på do, men når jeg har vært våken en times tid ender det som regel med at jeg går på do allikevel. Og så sovner jeg som regel etter det. Utrolig irriterende, har aldri hatt problemer med å sove før. Men det er kanskje kroppens måte å "trene" litt på?

Ja vi får ta det som forberedelse til lille kommer!! Blir vel som å starte på nytt for oss, etter å ha kunnet sove hver natt i 5 år :D

Back
Topp