oppe om natten??

supermamma!!!

Flørter med forumet
Noen som har våkennetter her? min lille tass har begynt og være en del våken om natten igjen, og da skriker han i ett sett...... men er ikke tenner på gang heller. han roer seg hvis jeg sitter ved siden av senga, men vil ikke sovne..vanskelig.. noen andre som har det slik???

Er ikke så ille her altså, men jeg merker at lillegull krever mer oppmerksomhet! Leste et sted at på denne alderen kan barna få separasjonsangst og blir fort redde hvis de tror de er alene. No vet jeg ikke om gutten din sover på samme rom som deg, da.. Det gjør Frida, og da hjelper det at jeg bare lager lyd så hun vet at jeg er der. Da bli hun fort rolig.[:)] Det blir vel straks litt verre hvis han sover på eget rom![;)]

Ja, vet du at plutselig skal Vesla være opp en time om natten, gjerne i halv fire-halv fem-tiden. Jeg prøver å roe henne i sengen hvis hun blir veldig urolig og det går stort sett bra. Håper og tror at det er noe som gir seg igjen!

Sånn er det her også. Våken 1 times tid om natta[:@] Trodde det var fordi han har lært seg å komme seg opp i senga jeg. At han ikke skjønner åssen han setter seg ned... Men er kanskje vanlig da, at de kan være våkne på natta på den alderen her[&:] Kjedelig er det hvertfall[&:]

Han her også. Men virker bare som han trenger nærhet, sovner som en engel når han kommer opp i senga mi [:)]

ja min gutt sover på eget rom, og jeg har merket at han har blitt veldig mammadalt i det siste[:)] hmm..
men godt og høre at det er flere som har det sånn.. virker som han plutselig trenger mye mindre søvn, blir ikke så fort trett på kvelden heller.. håper det blir bedre da[:)][:)]

Her og har ho begynt å våkne en gang om natten. Lys våken og vil helst stå opp, ligger og babler og ler. Når ho blir lei tar vi ho opp i vår seng for å prøve å få ho te å sove. Men ti pappens fustrasjon må ho plukke litt på han før ho vil sove. Om eg er våken når ho sovner igjen løfter eg ho opp i si seng igjen. I natt var ho våken i 2 timer, men når ho da sovnet sov ho til 11. Vi har prøvdå gi mme når ho vokner, men drikk gjerne bare 30 ml så ho er nok ikkje sulten heller, men ho har to tenn som nettopp er brytt gjennom, kan jo være at det er grunnen te at ho våkner, for ho et litt på ninepusen. Men får krysse fingrene for at det går over snart.

Back
Topp