Oppe og ikke gråter.

Gothia

Elsker forumet
Alt for tidlig å stå opp etter min smak men sånn er det når nesa renner i strie strømmer og halsen klør så man omtrent blir smågal.
var oppe kl 05.30 i dag. [8D]
Så da sitter jeg her i ensomheten da å drikker kaffe og egentlig koser meg litt i et morgen stille hus.

Planen i dag er å vaske huset og sløve på sofaen forran tv`n.

Planer dere da damer??????

Oppe tidlig da ja!! Men godt og stille rundt deg da.. hehe

I dag skal jeg på jobb.. hvis en hæler seg ut i -20 [:-]

Planen i dag er å slappe av[;)] bortsett fra det må jeg finne ut hos legen hvorfor jeg har ganske vonde smerter i nedre del av magen som kjennes ut som svake rier[&:] håper det ikke er farlig, så starter dagen med å levere urinprøve for å utelukke urinveisinfeksjon...

Ha en fin dag!![:)]

Heihei:)
Her våkner snuppa hver dag mellom 05 og 06 for tida, så det er kun en normal morgen for meg det[;)] Men tiiidlig ja!
Holdt henne i senga til kl 06:15 idag da, lekte og kosa seg litt!
Idag skal jeg til jordmor og på drammentreff. Blir gøy:)

det var da veldig så tidlig og det da[8D]

vi var oppe 6.30 i dag, snuppa hade tissa gjennom både bleie og pysj stakkars, så ho var våt og ville ikke
sove mer.. det er andre gangen siden ho ble født da, så skal ikke klage ihvertfall[;)]

ellers tror jeg mamma kommer på besøk en tur i dag, også skal jeg prøve å få vasket litt her, må ta julevasken litt i etapper pga det teite bekkenet mitt..

ha en fin dag alle sammen[:D]

ORIGINAL: langlifrøken

vi var oppe 6.30 i dag, snuppa hade tissa gjennom både bleie og pysj stakkars, så ho var våt og ville ikke
sove mer.. det er andre gangen siden ho ble født da, så skal ikke klage ihvertfall[;)]

ellers tror jeg mamma kommer på besøk en tur i dag, også skal jeg prøve å få vasket litt her, må ta julevasken litt i etapper pga det teite bekkenet mitt..

Har et bekken som krangler jeg å så veit hvordan du har det.
Har heldigvis flytta inn i splitter nytt hus så trenger ike vaske så mye til jul i år. Å godt er det.
Prøv bekken belte når du vasker og går, funker for meg i såfall.
Om du ikke har får du kjøpt på apoteket koster rundt 500 kr og er verdt hver kr spør du meg

Stod opp kl 08.00 pga en liten krabat i magen som underholdt meg [;)]
Vesla måtte jeg vekke KVART PÅ NI!! [:D][:D]
Etterpå skal jeg ut å handle julegaver med mamma,
og møte en vennine jeg ikke har sett på nesten et år..
Så er det Drammenstreff [:D]

ORIGINAL: Gothia

ORIGINAL: langlifrøken

Har et bekken som krangler jeg å så veit hvordan du har det.
Har heldigvis flytta inn i splitter nytt hus så trenger ike vaske så mye til jul i år. Å godt er det.
Prøv bekken belte når du vasker og går, funker for meg i såfall.
Om du ikke har får du kjøpt på apoteket koster rundt 500 kr og er verdt hver kr spør du meg

kanskje jeg skulle prøvd det, takk for tips Gothia[:D]

Jeg har en kjempestor kasserolle med grønne erter på koking til å bli ertestuing, og 5 kg kjøtt jeg skal lage kjøttkaker av. Begge deler skal fryses, så vi har til middag når vi har lyst fremover.. Husmor jeg? Over the top! Ellers skal jeg straks ut med hunden for dagens andre lufting, og forhåpentligvis få ryddet bort rotet som kom i stua i går når jeg julepyntet..[:D]
Ha en fantastisk tirsdag alle damer...[:)]

Her sov vi til klokka va nesten 9[:)]
skikkeli drittvær ute, så magen min er jo deretter, vertfall når jeg vet at det blir værre i morgen og på torsdag[:(] hater å være så redd for vinden.
har martin hjemme i dag og, endeli feberfri men må holde han hjemme ett døgn ekstra, så håper jeg at jeg får ei vakt i morgen å resten av uka så slipper jeg å være hjemme mere...

ellers så skal vi ferdiggjøre gammelleiligheta i dag å levere fra oss nøkklene, så kvelden blir til å gå med til det...

avslappingen på sofaen slapp jeg vist. Fikk maler hit kl 9 så da var det bare å benke seg forran datan da mens maleren gjør jobben sin ordentlig denne gangen får jeg håper.

Fikk sovet lenge idag jeg da.. Må vel kanskje nyte det så lenge jeg ikke har smått i huset, hehe.
Blir vel å rydde og kanskje vaske litt. Tenkte å pynte til Jul imorgen. Hvis jeg klarer å vente[8D]
Også er det Drammenstreff senere idag. Det blir koselig :)

ORIGINAL: Gothia

Alt for tidlig å stå opp etter min smak men sånn er det når nesa renner i strie strømmer og halsen klør så man omtrent blir smågal.
var oppe kl 05.30 i dag. [8D]
Så da sitter jeg her i ensomheten da å drikker kaffe og egentlig koser meg litt i et morgen stille hus.

Planen i dag er å vaske huset og sløve på sofaen forran tv`n.

Planer dere da damer??????

Uff, så kjedelig å bli syk da :/

Jeg er hjemme med mini idag som er syk stakkar [X(] Har måttet gi han smertestillende jevnlig i hele natt siden han våkner med tydelige smerter. Har ikke villet spise noe særlig og har hatt feber siden igår.
Men da får jeg pleiet min forkjølelse litt og da om ikke annet [:)]

huff hørtes ikke bra ut, du får ha god bedring.
her skal eg til min kusine så skal vi lage pepperkakehus og bake litt.
så det blir koslig[:)]

Back
Topp