Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hanna C
Jeg ønsker å føre en oppdragelse med masse kjærlighet. Jeg pleier å si at man ikke blir bortskjemt på kjærlighet. Konstruktive tilbakemeldinger. (Hvis det er noe han ikke får lov ti, har han også krav på å få vite hvorfor han ikke får lov til det, (Liker ikke tilbakemeldingen: "sånn er det bare") Ønsker også å lære gutten min respekt for alle mennesker og dyr. Synes det er viktig med kontakt med dyr i oppveksten, da dette skaper empati for andre. Også vil jeg at han skal bli kjent med følelsene sine, og fortelle han at det er greit å være sint en dag, Og at det er greit å si i fra hvis han føler seg urettferdig behandla av oss.
Av verdier: Respekt for alt liv (stort og smått)
Ærlighet ovenfor seg selv og andre
Rettferdighet
Positv tenkning
ORIGINAL: Chill24
Men det andre er like stort: ' Du skal elske din neste som deg selv.'
Et flott bud, som man BØR følge...men må si at jeg faktisk elsker mine barn ENDA høyere enn meg selv!! [;)]
Men jeg mener altså at om en klarer å elske sin neste som seg selv - så kommer respekt/ærlighet, og alle de andre "dydene" inn under det
Var vel omtrent det samme Jesus mente da han sa at "på disse to budene hviler hele loven og profetene"